Pierdere în greutate jicama, Ce este Jicama?


Related Content

Marea sursă de fibre prebiotice Deși este o legumă rădăcină, jicama este surprinzător de scăzută în amidon, zahăr și carbohidrați în comparație cu alte legume precum cartofii, napii, sfecla și rutabaga. Fibra Jicama conține un tip benefic de carbohidrați fructan prebiotic numit inigul oligofructoză.

semne de pierdere în greutate fără o scară cât timp să pierzi grăsime pe trt

Deoarece este indigestibil în tractul digestiv uman și fermenții din intestin, se consideră că inulina are zero calorii, dar beneficiază organele digestive și, prin urmare, întregul corp inclusiv sistemul imunitar în câteva moduri diferite.

Fructanele de tip inulină se găsesc în rădăcinile plantelor, cu conținut ridicat de fibre inclusiv jicama sau rădăcina de cicoare.

Studiile arată că acestea se rezidă în intestin și fermentează pentru a produce un procent mai mare de populații de bacterii, inclusivbifidobacterii.

Macronutrienți și calorii

În proces, se formează compuși benefici numiți butirat, acid lactic și SCFA. Cercetările sugerează că fructanele de tip inulină au proprietăți anticarcinogene și anticancerigene, inclusiv oferind protecție împotriva cancerului de colon. De asemenea, pot stimula pozitiv sistemul imunitar, pot sprijini controlul greutății și multe altele. Susține pierderea în greutate și controlul zahărului din sânge De ce este bun jicama pentru diabetici?

Alege sectiunea

Fiind un vegetal bogat în fibre, jicama are și un indice glicemic scăzut și, prin urmare, este o alegere excelentă pentru legume amidonice pentru oricine se luptă să-și echilibreze glicemia. Poate fi de asemenea util pentru pierderea în greutate rapid. În studii, extractul de jicama a arătat efecte inhibitoare pozitive împotriva factorilor care cresc nivelul de zahăr din sânge, inclusiv hiperglicemia postprandială din reacțiile α-glucozidazei și a-amilazei.

Când s-au comparat reacțiile de șoareci diabetici care au primit suplimente de jicama cu cele care nu, un studiu a constatat că o creștere a nivelului de glucoză din sânge postprandial a fost suprimată mai semnificativ în grupul jicama în comparație cu grupul de control.

Caracteristici

Când sunt digerate, alimentele bogate în fibre se extind și în stomac și absorb apa, deci este important să vă menținem plin. Ajută la pierdere în greutate jicama funcției imunitare Ca sursă de prebiotice valoroase, moleculele unice de fibre ale lui Jicama ajută la echilibrarea creșterii microbilor bune și rele care se află în intestine și colon.

Un procent foarte mare din sistemul imunitar - peste 75 la sută - este de fapt depozitat la nivelul tractului GI, deci funcționarea imunitară corespunzătoare depinde mult de un echilibru delicat între bacteriile care populează microbiota. Conform rezultatelor unui British Journal of Nutrition studiu, alimentele prebiotice din plante care conțin fructani de tip inulină au proprietăți chimio-protectoare și pierdere în greutate jicama capabile să vă scadă riscul de cancer de colon.

Acestea fac acest lucru luptând cu impactul toxinelor și cancerigenelor din intestin, reducând creșterea tumorii și oprind metastazarea răspândirea. Cercetătorii au descoperit efecte naturale de combatere a cancerului de fructani de tip inulină asupra leziunilor pre-neoplazice ACF sau tumorilor în coloanele de șobolani și șoareci, în special atunci când prebioticele au fost administrate în combinație pierdere în greutate jicama probiotice numite sinbiotice.

Se crede că consumul de jicama poate oferi prebiotice care ajută la îmbunătățirea protecției împotriva cancerului din cauza fermentației mediate de flora intestinală și a producției de butirat.

Alternate Side - Nutriție-Pierdere În Greutate - 2020

Majoritatea oamenilor nu mănâncă suficient de prebiotice, astfel încât includerea mai multor jicama crude în dieta dvs. Beneficiază sănătatea inimii La fel ca multe legume, jicama are o densitate ridicată de apă și nutrienți și, în alt mod, este făcută în mare parte din diferite tipuri de molecule de carbohidrați. Inulina cu oligofructoză, care constituie pierdere în greutate jicama procent bun din fibra găsită în jicama, este legată de o sănătate cardiovasculară îmbunătățită și de capacitatea de a scădea colesterolul în mod natural.

O dietă care include o mulțime de alimente bogate în fibre este capabilă să îmbunătățească sănătatea arterială și să reducă inflamația, oferind așadar protecție împotriva bolilor de inimă.

Fresh articles

De asemenea, poate scădea riscul de apariție a sindromului metabolic, a colesterolului ridicat sau a pierdere în greutate jicama arteriale, a diabetului și a rezistenței la insulină. Alți nutrienți găsiți în Jicama care pot combate bolile de inimă includ vitamina C un puternic antiinflamator și care combate radicalii liberi și potasiul important pentru controlul nivelului tensiunii arteriale. Excelent pentru digestie Legumele bogate în apă și fibre sunt recomandate pentru orice persoană care combate problemele digestive, deoarece hidratează și furnizează fibre, electroliți esențiali și nutrienți care susțin sănătatea intestinală și intestinală.

Jicama este considerat de experți ca fiind un legume foarte ușor digerat, deoarece are un conținut ridicat de apă, iar conținutul său de fibre poate ameliora în mod natural constipația sau trata tratarea diareei. Jicama este, de asemenea, un aliment antiinflamator care poate reduce sclipirile în tractul GI asociate cu IBS, ulcere, sindromul intestinului scurger și tulburări digestive autoimune. Doar o cană de jicama brută furnizează peste 40 la sută din nevoile dvs.

Vitamina C este un antioxidant crucial care elimină deteriorarea radicalilor liberi și controlează inflamația.

  • Pagina principala » Mancare si bautura » Nutriție Informații despre Jicama Nutriție Informații despre Jicama Jicama este o legumă de rădăcină care seamănă cu o cartofă foarte mare sau cu boabe maro.
  • Прочный материал, из которого он был сделан, выказывал явные признаки старения: края обелиска округлились, а металл, на котором он стоял, был истерт следами поколений учеников и посетителей.
  • BENEFICIILE PENTRU SĂNĂTATE ȘI NUTRIȚIE JICAMA ȘI MODUL DE MâNCARE - - FITNESS -

Mâncarea a multor alimente cu vitamina C ajută la controlul inflamației, ceea ce este important pentru menținerea nivelului de stres oxidativ mai mic și pentru protejarea împotriva cancerului, bolilor autoimune, bolilor cardiovasculare și declinului cognitiv. Sprijină sănătatea oaselor Inulina de oligofructoză de Jicama ajută la menținerea oaselor puternice, deoarece îmbunătățește retenția de minerale, suprimă rata de rotație a pierderilor osoase și ajută la absorbția calciului în oase.

De asemenea, furnizează nutrienți importanți, cum ar fi potasiu, magneziu și mangan, care arată că sunt necesare pentru o mineralizare osoasă corespunzătoare și protejarea împotriva pierderilor osoase sau a osteoporozei la vârste înaintate.

Acesta este motivul pentru care jicama ar trebui adăugată la orice tratament naturist de dietă pentru osteoporoză.

Share on Facebook Share on Twitter Calorii, carbohidrați și beneficii pentru sănătate Jicama este o legumă rădăcină care nu este deloc amidon. Are un conținut redus de carbohidrați și calorii și este bogat în fibre. Textura este undeva între un măr și un cartof brut.

Inrudit: Pentru ce este bun Ridichiul Daikon? Nutriție, beneficii și rețete Cum să mănânci Cum are gustul jicama? Este ușor dulce, crocant și pierdere în greutate jicama, astfel încât poate fi consumat crud sau gătit.

Are o textură mai crocantă pierdere în greutate jicama mai ușoară decât majoritatea vegetalelor rădăcinoase, deoarece este mai mare în apă și mai mică în amidon.

Seamănă foarte mult cu un nap, masa pierde grăsime are un gust și o senzație mai aproape de un măr. Dacă sunteți familiarizați cu perele asiatice sau cu castanele de apă folosite în gătitul asiatic, vă puteți imagina senzația de jicama și gustul destul de asemănător - cu un interior pierdere în greutate jicama, crocant, oarecum suculent. Căutați becuri întregi de jicama la supermarketurile mari și la magazinele alimentare latino-asiatice.

Quinoa, orz sau alte cereale integrale Fasole uscate sau conservate Linte uscate Culoarul alimentar ambalat este locul în care cumpărătorii inteligenți trebuie să se îngrijească.

Vrei să cumperi jicama atunci când se simte ferm, arată de culoare galben până la bej și nu are nicio vânătaie. Odată ajuns acasă, păstrați jicama de preferință netăcută într-un loc răcoros și întunecat. La fel ca și alte legume rădăcinoase, nu se va strica timp de câteva săptămâni atunci când este lăsat pierdere în greutate jicama în frigider, dar odată ce l-ați tăiat, încercați să îl utilizați în câteva zile înainte de a se usca.

Păstrarea la îndemână a unor bețe de jicama pre-tocate, prăjite sau feliate este chiar o modalitate inteligentă de a înlocui unele dintre boabele procesate din dieta ta. Pentru a folosi această legumă, trebuie mai întâi să îndepărtați pielea fermă. Spre deosebire de alte legume rădăcinoase, cum ar fi cartofii care au piei comestibile, cojile sunt greu de digerat și chiar conțin un tip de moleculă numită rotenonă care ar trebui evitată.

Din fericire, nu trebuie să fie gătit pentru a se bucura de el, așa că îl puteți decoji, tăiați partea superioară sau inferioară pentru a crea o pierdere în greutate jicama plană, apoi puteți să o tăiați în fâșii sau cuburi cu un cuțit ascuțit.

  • Remedii naturale 7 Surprinzatoare beneficii Jicama Beneficiile de sănătate ale lui Jicama includ capacitatea sa de a vă ajuta să gestionați greutatea, să optimizați digestia, să stimulați sistemul imunitar, să preveniți diferite tipuri de cancer, să creșteți nivelurile de energie, să gestionați diabetul și să construiți oase puternice.
  • Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale.
  • Alternate Side - Nutriție-Pierdere În Greutate -

Dacă faceți bucăți fierte, aduceți apa la fierbere la foc mediu și gătiți 10 minute până când jicama este mai puțin crocantă. Se scurge și se toacă cu ingrediente precum uleiul de măsline, ardeiul, praful de usturoi, pulberea de ceapă, sarea etc.

bea și pierde în greutate arzator de grasimi jalapenos

Dacă faceți cartofi pierdere în greutate jicama, așezați într-un singur strat pe o foaie de copt pregătită și coaceți timp de de minute sau până când sunt crocanti la ° F, întorcând la jumătatea. Ce fructe sau legume puteți folosi ca înlocuitori de jicama? Merele, perele, napii, sfecla aurie și castanele cu apă fac din toate subs. Unele dintre utilizările sale populare includ muratul în oțet de orez și sare în Filipinetransformându-l în bagoong pastă de creveți, amestecând-o în bare de fructe sau salată picantă de fructe și chiar coacerea și îndulcirea acesteia pentru a fi folosită ca ingredient în plăcintă în Vietnam.

Puteți folosi stick-uri de jicama crude pentru a vă înfunda în Guacamole sau hummus în loc de chipsuri.

pierderea în greutate arzătoare de grăsime pierdere în greutate personal Bridgebridge

Aruncați câteva felii în salata dvs. Faceți o salată de jicama folosind felii subțiri precum ar fi de fenicul, amestecate cu alte verzi. Bucăți subțire de jicama cu o felie de mandolină pentru a face cartofi prăjiți jicama sau coaceți ușor felii largi pentru a face tortilla sau chipsuri jicama.

O singura cana de rutabaga cubata contine mai mult de jumatate din necesarul zilnic de vitamina C si patru grame de fibre dietetice, ceea ce poate imbunatati sanatatea inimii. Stocată într-o pungă de plastic, se va menține în frigider timp de trei săptămâni.

Adăugați-l crud pierdere în greutate jicama salsa de casă sau folosiți cip jicama în locul chipsurilor de porumb. Adesea folosit în rețetele mexicane, aromele sale se combină foarte bine cu avocado bogat în beneficii, sare de mare, ardei de tot felul și var.

De asemenea, funcționează bine cu mere sau pere, arome asiatice precum sos de soia sau ghimbir, portocale și ingrediente mediteraneene precum usturoi și arpagic. Încercați să adăugați jicama la unele dintre aceste rețete ușoare și sănătoase: Reteta de mansa avocado Salsa Rețetă de salsa de tomate chunky 36 de pierdere în greutate jicama Taco de top cu jicama slaw Reteta de cartofi dulci si sfecla de marunt Gânduri finale Ce este jicama?

Meniu cont utilizator

Este o legumă rădăcină care poartă mai multe nume din întreaga lume, cum ar fi boabele de yam și cartoful mexican. Are asemănări cu napi, castane cu apă și mere din punct de vedere al texturii, aspectului și gustului său. Beneficiile nutriției jicama includ: furnizarea de prebiotice o fibră vegetală care stimulează creșterea și activitatea bacteriilor bune din intestinfibra, vitamina C, potasiu, magneziu și mangan.

Cum iti mentii greutatea dupa ce ai slabit

Are un conținut scăzut de calorii, bogat în umplere de fibre și apă și un bun mod de a crește aportul de antioxidanți.