De ce este atât de dificilă menținerea pierderii în greutate, Ai renunțat la dietă


Cum să slabești fără să te îngrași înapoi - conform studiilor © Autor: Teodorescu Mihai Atunci când vine vorba de slăbit, dorința comună a oamenilor este aceea de pierdere în greutate într-un termen cât mai scurt și de prevenire a îngrășării înapoi.

de ce este atât de dificilă menținerea pierderii în greutate scădere normală în greutate la nou-născuți

Această dorință este adesea îndeplinită doar parțial, deoarece majoritatea persoanelor care reușesc să slăbească consideră oportună renunțarea la strategia de slăbit pentru care s-a optat inițial, chiar dacă aceasta își dovedise eficacitatea.

Pentru a spori șansele de menținere a greutății după o dietă este esențial să existe o fază de tranziție, renunțarea bruscă la noile obiceiuri alimentare fiind o eroare frecventă.

Unde merge grăsimea când pierdeți în greutate?

Specialiștii recomandă creșterea activității fizice și reducerea consumului de calorii, chiar și după încheierea unei diete, acestea fiind principalele obiective ale strategiilor comportamentale pentru controlul greutății.

O dietă potrivită, care să poată fi ținută pe o perioadă lungă de timp, corelată cu un program de exerciții fizice, reprezintă soluția cea mai eficientă în lupta cu kilogramele în plus.

de ce este atât de dificilă menținerea pierderii în greutate guleroane pentru pierderea în greutate

Atunci când se optează pentru o dietă restrictivă, șansele de menținere a obiceiurilor noi dobândite sunt unele relativ mici. Încorporarea noilor obiceiuri în viața de zi cu zi ar trebui să fie principalul obiectiv al tuturor persoanelor care își doresc să piardă surplusul de kilograme și să nu se îngrașe înapoi. Programele de gestionare a greutății sunt împărțite în faza de pierdere în greutate și faza de întreținere a greutății.

Restricționarea dietei este componenta de bază a unui program de pierdere în greutate, eficacitatea metodelor menționate anterior fiind una relativ scăzută, comparativ cu eficacitatea unei diete, combinată cu un program de exerciții fizice.

Cele mai eficiente și mai puțin restrictive diete sunt: Dieta low-carb: Constă în reducerea cantității de carbohidrați consumată zilnic, de la grame pe zi aport crescut la mai puțin de grame aport moderat.

de ce este atât de dificilă menținerea pierderii în greutate cel mai bun centru de pierdere în greutate din Kolkata

Dietelor cu conținut scăzut de glucide susțin înlocuirea acestor compuși cu proteine sau grăsimi. Dieta low-carb este potrivită pentru persoanele active și care încearcă să își mențină greutatea în parametrii optimi, însă pentru scăderea în greutate poate fi necesară numărarea caloriilor consumate. Dieta ketogenică, ce constă în reducerea numărului de carbohidrați consumați zilnic la maximum 50 de grame, contribuie la pierderea rapidă în greutate, însă se poate dovedi o soluție mai puțin viabilă pe termen lung.

Persoanele care își doresc să slăbească cu ajutorul dietei sărace în carbohidrați de ce este atât de dificilă menținerea pierderii în greutate să evite alimentele bogate în zaharuri simple, precum zahărul, alimentele procesate ce conțin zahăr, amidonul, legumele și cerealele cu conținut crescut de amidon, pastele, berea sau fructele cu conținut crescut de zahăr.

de ce este atât de dificilă menținerea pierderii în greutate cigurile te ajută să slăbești

Grăsimile nu trebuie însă înlocuite cu carbohidrați, aceasta fiind una dintre cele mai frecvente erori întâlnite. De asemenea, alimentele bogate în grăsimi saturate, precum nucile, semințele, avocado, tofu sau laptele de soia, pot fi în continuare consumate.

Cat de rapida ar trebui sa fie scaderea in greutate?

O astfel de abordare va fi însă ineficientă pe termen lung, deoarece cum să slăbești cu flabelos cură atât de restrictivă este dificil de menținut.

De asemenea, multiple studii au sugerat faptul că restricția de grăsimi este utilă în menținerea greutății la cei care au pierdut din kilograme. În timp ce anumite persoane reușesc să slăbească prin reducerea cantității de grăsimi consumate, alții pot să scape de surplusul de grăsime prin renunțarea la carbohidrați. Dietele bogate în proteine, dietele hipocalorice sau dietele bogate în fibre, pot fi, de asemenea, încercare. Persoanele care nu reușesc să mențină o cură de slăbire pentru o perioadă lungă de timp sau care nu obțin rezultatele dorite, pot încerca să își modifice stilul de viață.

Conform studiilor, există multiple modalități eficiente de reducere a greutății și de prevenire a creșterii în greutate în viitor, care nu implică neapărat menținerea unei diete.

pierdere în greutate

Exercițiile fizice sunt utile nu doar pentru întreținerea greutății corporale, ci și pentru îmbunătățirea funcțiilor neurologice și cardiovasculare.

Intensitatea, frecvența, durata și tipul activității fizice depind de preferințele individuale, de condițiile medicale existente, de limitările fizice și de gradul de activitate anterioară.

Acest lucru este confirmat de un studiu la care au participat aproximativ 3.

  1. Pierderea de grăsime într-un an
  2. Rata de ardere a grăsimilor corporale
  3. Încercări eșuate de a slăbi
  4. Greșeli frecvente care te readuc la greutatea inițială (după ce ai slăbit)
  5. Pierderi în greutate afirmații pozitive
  6. Chimen pentru pierderea în greutate beneficii pentru sănătate

Nu este de ajuns o pierdere în greutate pe termen scurt, ci menținerea pe termen lung a pierderilor. Tendința de renunțare la obiceiurile noi dobândite este una mare, în special în rândul persoanelor care reușesc să slăbească rapid și să ajungă la greutatea dorită. Pentru a evita îngrășarea, este recomandată trasarea unor noi obiective, la finalizarea celor deja stabilite.

Cele mai bune metode naturale de slăbire în 2020

De cele mai multe ori, fie că este vorba de masa luată la restaurant sau de ce este atât de dificilă menținerea pierderii în greutate domiciliu, cantitatea de alimente consumate este mult mai mare decât necesitatea organismului. Studiile infirmă posibilitatea de reapariție a senzației de foame la un interval mai scurt de timp, astfel că efectele micșorării porțiilor alimentare sunt doar unele benefice. Conștiința determină gradul de motivație al unei persoane în atingerea unui obiectiv, iar slăbitul este, fără niciun dubiu, un obiectiv.

La momentul actual există multiple aplicații care pot fi folosite pentru înregistrarea consumului zilnic de calorii. Cantitatea de zahăr utilizată de către producătorii de băuturi zaharoase a crescut de-a lungul ultimilor ani, acesta fiind unul dintre motivele creșterii incidenței obezității la nivel global, în special în regiunile dezvoltate, unde accesul la astfel de produse este facilitat. Renunțarea la sucuri nu coincide cu începerea unei diete low-carb.

de ce este atât de dificilă menținerea pierderii în greutate Pierderea greutății grecești

Prin mestecarea cu grijă și fără grabă nu doar că este scăzută cantitatea alimentelor consumate, dar sunt totodată reduse și riscurile de apariție a unor probleme gastrice. Ingerând mai puține alimente, scad șansele de îngrășare. Conform unui studiu efectuat de către cercetătorii din cadrul departamentului de Nutriție Alimentară, Alimentație și Exerciții, Virginia Tech, Blacksburg, consumul a jumătate de litru de apă cu aproximativ 30 de minute înainte de masă reduce foamea și determină o scădere a numărului de calorii consumate.

Aceste fluctuații hormonale cresc senzația de foame, rezultatul fiind o creștere a numărului de mese zilnice. Persoanele stresate sau care nu reușesc să doarmă suficient ajung să consume alimente chiar și atunci când nu le este foame.

Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă! Alte articole din aceeași secțiune:.