Folosiți-vă mentalitatea pentru a pierde în greutate


Reducerea mâncării prăjite și a deserturilor Inclusiv fructe și legume Rezumat: Alegeți un plan de alimentație pe care îl puteți respecta pe termen lung și evitați dietele extreme sau rapide. Păstrați un jurnal de pierdere în greutate Auto-monitorizarea este crucială pentru motivația și succesul la pierderea în greutate. Cercetările au descoperit că persoanele care își urmăresc consumul de alimente au mai multe șanse de a pierde folosiți-vă mentalitatea pentru a pierde în greutate greutate și de a menține pierderea în greutate Totuși, pentru a păstra corect un jurnal alimentar, trebuie să scrieți tot ce mâncați.

programele

Aceasta include mese, gustări și bucata de bomboane pe care ai mâncat-o de pe biroul colegului tău. De asemenea, vă puteți înregistra emoțiile în jurnalul alimentar.

folosiți-vă mentalitatea pentru a pierde în greutate

Acest lucru vă poate ajuta să identificați anumite declanșatoare pentru supraalimentare și vă poate ajuta să găsiți modalități mai sănătoase de a face față. Puteți păstra jurnalele alimentare pe pix și hârtie sau puteți utiliza un site web sau folosiți-vă mentalitatea pentru a pierde în greutate aplicație.

Medicamentele eficace pentru scăderea în greutate care ajută cu adevărat

Toate s-au dovedit eficiente Rezumat: Păstrarea unui jurnal alimentar vă poate ajuta să măsurați progresul, să identificați declanșatorii și să vă răspundeți. Puteți utiliza un site web sau o aplicație ca instrument pentru urmărire. Sărbătește-ți succesele Pierderea în greutate este grea, așa că sărbătoriți toate succesele pentru a vă menține motivat. Acordați-vă un anumit credit atunci când atingeți un obiectiv.

Formular de căutare

Site-urile de socializare sau site-urile de pierdere în greutate cu paginile comunității sunt locuri minunate pentru a vă împărtăși succesele și pentru a obține sprijin. Când te simți mândru de tine, îți vei spori motivația 1.

folosiți-vă mentalitatea pentru a pierde în greutate

Mai mult, nu uitați să sărbătoriți schimbările de comportament și nu doar să ajungeți la un anumit număr pe scară. De exemplu, dacă ți-ai îndeplinit obiectivul de a face patru zile pe săptămână, faceți o baie cu bule sau planificați-vă o noapte distractivă cu prietenii. În plus, vă puteți îmbunătăți în continuare motivația prin a vă recompensa 1.

  • Metode disponibile de normalizare a greutății corporale.
  • În schimb, gândiți-vă la pierderea în greutate ca la Schimbarea permanentă a stilului de viață - angajamentul de a înlocui alimentele bogate în calorii cu alternative mai sănătoase, cu calorii mai mici.

Cu toate acestea, este important să alegeți recompense adecvate. Evitați să vă răsplătiți cu mâncare.

De asemenea, evitați recompensele atât de scumpe încât nu le-ați cumpăra niciodată sau atât de nesemnificative, încât oricum v-ați permite să le aveți. Următoarele sunt câteva exemple bune de recompense: Obținerea unei manichiuri Cumpărarea unui nou top de rulare Luând o clasă de gătit Rezumat: Celebră-ți toate succesele pe parcursul călătoriei tale de slăbit.

Luați în considerare recompensarea pentru a vă spori și mai mult motivația. Găsiți asistență socială Oamenii au nevoie de sprijin regulat și feedback pozitiv pentru a rămâne motivați 1.

Mai multe despre procesul chimic al stresului

Spuneți-le familiei și prietenilor apropiați despre obiectivele dvs. De asemenea, mulți oameni consideră că este util să găsească un amic de slăbit.

Vă puteți pregăti împreună, să vă răspundeți reciproc și să vă încurajați reciproc pe tot parcursul procesului. În plus, vă poate fi util să vă implicați partenerul, dar asigurați-vă că veți primi sprijin și de la alte persoane, cum ar fi prietenii dvs.

  1. Cele mai bune aplicații pentru arderea grăsimilor
  2. Prin urmare, mulți dintre ei descoperi rapid la programele de pierdere în greutate.
  3. pastile de slabit rapide si eficiente
  4. Slăbește în timp ce devine mai puternic
  5. Acesta ar trebui sa fie unul dintre principalele obiceiuri pentru a slabi fara a trece printr-o dieta complicata.
  6. FOTO RF Dacă simţiţi că vă sabotaţi singuri şansele de succes, punându-vă mereu piedici prin felul în care gândiţi, aplicaţi câteva schimbări mintale care vă vor debloca şansele de reuşită.
  7. Cum slăbești peste tot
  8. Cum sa slabesti sanatos | Medlife

În plus, luați în considerare să vă alăturați unui grup de sprijin. Atât personal, cât și grupurile de suport online s-au dovedit a fi benefice 1.

folosiți-vă mentalitatea pentru a pierde în greutate

Rezumat: Având un sprijin social puternic vă va ajuta să vă faceți responsabil și să vă mențineți motivați să slăbești. Luați în considerare să vă alăturați unui grup de asistență pentru a vă stimula motivația pe parcurs.

folosiți-vă mentalitatea pentru a pierde în greutate

Faceți un angajament Cercetările arată că cei care își asumă un angajament public sunt mai susceptibili să își îndeplinească obiectivele Spunerea celorlalți despre obiectivele dvs. Spuneți-le familiei și prietenilor apropiați și slabesc menopauza luați în considerare distribuirea lor pe rețelele de socializare.

Ce medicamente pentru pierderea in greutate ajuta cu adevarat? - Hipoglicemie

Cu cât mai mulți oameni îți împărtășești obiectivele, cu atât responsabilitatea este mai mare. Mai mult, luați în considerare să investiți într-o abonament la sală, un pachet de simptome pierderea în greutate vânătăi ușor de exercițiu sau să plătiți în avans 5K.

folosiți-vă mentalitatea pentru a pierde în greutate

Este mai probabil să urmați dacă ați făcut deja o investiție. Rezumat: Angajarea instrucțiunile arzătorului de grăsimi de a pierde în greutate vă va ajuta să rămâneți motivați și să vă faceți responsabil. Gândește și vorbește pozitiv Oamenii care au așteptări pozitive și se simt încrezători în capacitatea lor de a-și atinge obiectivele tind să piardă mai mult în greutate Discuția de schimbare face declarații despre angajamentul față de schimbările de comportament, motivele din spatele lor și pașii pe care îi veți face sau pe care îi urmați pentru a vă atinge obiectivele Prin urmare, începe să vorbești pozitiv despre scăderea în greutate.

folosiți-vă mentalitatea pentru a pierde în greutate

De asemenea, vorbiți despre pașii pe care trebuie să-i faceți și să vă dedicați gândurile cu voce tare. Pe de altă parte, cercetările arată că persoanele care petrec mult timp doar fantasând despre greutatea visului lor sunt mai puțin susceptibile să își atingă obiectivul. Aceasta se numește indulgere mentală.

Account Options

În schimb, ar trebui să contrastăm mental. Pentru a contrasta mental, petreceți câteva minute imaginându-vă pentru a atinge greutatea obiectivului dvs. Un studiu efectuat la de studenți i-a făcut să se dedice mental sau să-și contrasteze mental obiectivele de dietă.