Cafeină și pierderea de grăsime


Tabletă În medie consumăm 3. Cafeina este în general consumată sub formă de băuturi, dar poate fi consumată în cantități mai mari și sub formă de capsule, shot-uri pentru sportivi, pre-workout sau gumă de mestecat.

Mulți sportivi folosesc din ce în ce mai des cafeina în locul suplimetelor de  pre-workout.

6 Arzătoare de grăsime naturale și sigure, plus Riscuri de suplimente de pierdere în greutate

Totuși este posibil ca o persoană după ce consumă o ceașcă de cafea să poată să obțină necesarul de energie și o altă persoană să resimtă oboseală și o scădere a capacității de concentrare. Cafeina acționează asupra sistemului central nervos prin faptul că sprijină măduva spinării, stimulează fibra musculară și are capacitatea de a reduce senzația de oboseală și durerile musculare. Acest lucru a fost demonstrat prin îmbunătățirea performanțelor fizice în toate ramurile sportive.

Cafeina  consumată, pătrunde în stomac rapid și efectul se resimte după minute, ca atare, dacă consumați o ceașcă de cafea chiar înainte de  antrenamentefectul așteptat poate veni mai târziu.

cafeină și pierderea de grăsime

Iată ce beneficii are sonsumul de cafeină asupra performanței sportivilor Crește performanța și rezistența fizică O doză de până la mg de  cafeină  este cea mai sigură doză, care poate crește temporar puterea și performanța fizică. Cafeina poate juca un rol important în procesul de recuperare după antrenament. Consumul cafeinei împreună cu carbohidrații poate îmbunătăți starea depozitelor glicemice care sunt foarte importante în procesul de regenerare, mai ales dacă faceți exerciții în mod regulat ori de mai multe ori într-o zi.

Glicogenul forma de depozitare a glucozei din organism servește drept principal combustibil pentru masa musculară, iar dacă se reduce, anumite persoane pot resimți senzația de oboseală.

Până când glicogenul este disponibil, mușchii care muncesc pot acumula poti sa slabesti fiind bolnav. Cafeina  ajută la mobilizarea depozitelor de grăsimi și direcționează mușchii pentru a folosi grăsimile drept combustibil. Cafeina preferă utilizarea depozitelor de grăsimi ca și combustibil în locul glicogenului, ceea ce în afara performanței fizice promovează și arderea grăsimii corporale.

De asemenea, cafeina ajută la blocarea receptorilor specifici din organism care sunt responsabili pentru senzația de oboseală pe care o resimțim.

Cafeina și efectele acesteia asupra performanței sportive Luni, Totuși, cum este posibil cao persoană după ce consumă o ceașcă de cafea să poată să obțină necesarul de energie și o altă persoană să resimtă oboseală și o scădere a capacității de concentrare.

Acest lucru ne va permite să facem mai multe repetări și să avem mai multă energie și rezistență în timpul antrenamentului. Crește puterea de concentrare Prin creșterea dopaminei și a adrenalinei,  cafeina  poate afecta în mod pozitiv starea de spirit și puterea de concentrare. Cu toate acestea, dacă beți cafea cafeină și pierderea de grăsime mod regulat, producția de dopamină va scădea, astfel încât corpul dumneavoastră are nevoie doar de cafeină pentru a completa nivelul dopaminei la un nivel normal.

În cazul acesta creșterea puterii de concentrare poate fi doar o situație de moment. Cafeina administrată înainte de  antrenament intens  a reușit să mărească intensitatea exercițiilor și a îmbunătățit puterea de concentrare. Aportul de  cafeină poate, de asemenea, să îmbunătățească timpul de reacție. În lipsa durerilor musculare, veți putea depune un efort fizic mult mai bun și în plus veți putea face chiar și mai multe repetări.

cafeină și pierderea de grăsime

Așadar, mai multe repetări, mai multă energie și prin urmare rezultate mult mai bune! Fiecare persoană reacționează diferit la cafeină. Așadar, depinde doar de voi dacă decideți să luați o ceașcă de cafea,  tablete de cafeină ,  energizante cu cafeină  sau  suplimente pre-workout. Uneori, cafeina poate fi unul din ingredientele principale a stimulentelor de pre-workout. Acest lucru se datorează în principal faptului că, cafeina se numără printre puternicele stimulente psihoactive care cafeină și pierderea de grăsime sistemul nervos central.

Sinefrina este un stimulent care ajuta la pierderea de grasime

Ca atare, acest impact asupra sistemului nervos poate furniza energia, poate îmbunătăți concentrarea și previne oboseala. Cafeina stimulează sistemul nervos și crește nivelul hormonului epinefrină, iar ambele au capacitatea de a arde grăsimile. Chiar și dacă această capacitate nu are o legătură directă cu pierderea de grăsime, o combinație de cafeină, alimentație echilibrată și un plan de antrenament adecvat vă poate ajuta la definirea corpului vostru.

Cafeina  poate crește așa numita energie de relaxare, adică numărul de calorii care sunt arse atunci când organismul este în reapus, chiar la 3 trei ore după consum.

Cafeină slabit crema picior talie grasime Gel Anti celulita slabire de ardere

Bineînțeles, asta nu înseamnă, că puteți mânca orice vă cade la îndemână, dar dacă scăpați de de calorii arse pe zi, acest lucru poate duce la o schimbare vizibilă a greutății.

Efectele secundare ale consumului de cafeină Hidratarea Cofeina are un efect ușor diuretic, ceea ce înseamnă că te ajută să elimini lichide din corp, moment în care poate surveni deshidratarea. Aces efect este, însă, marginal. Unele băuturi ce conțin cofeină pot chiar să cafeină și pierderea de grăsime hidrateze la fel de bine ca și cele fără cofeină. Totuși, este recomandat să crești consumul de lichide atunci cafeină și pierderea de grăsime iei suplimente pe bază de cofeinăîn special atunci când te antrenezi într-un mediu cald și umed.

Dependența Cofeina  poate provoca dependență.

Dacă vrei să scapi de această dependență, ale cărei simptome pot fi durerile de cap, anxietatea, depresia și poftele, și care pot dura între două și nouă zile, încearcă să reduci din consumul de cofeină până când ajungi la o cantitate mai potrivită, care nu îți provoacă aceleași neplăceri. Somnul Unii dintre noi avem un metabolism mai rapid, iar alții, mai încet, de aceea măsura în care cafeaua ne afectează inclusiv somnul, depinde de la persoană la persoană. Dacă știi că ești sensibil la cofeină sau ai probleme cu anxietatea, limitează consumul de cofeină.

În acest fel, vei evita să mai stai cu ochii în tavan noaptea, când ar trebui să dormi.

Efectele cafeinei asupra performanței sportivilor

Cafeina tinde să-și atingă vârful maxim la aproximativ de minute după consumare. Ceea ce înseamnă că tu trebuie să o iei cu ore înainte de antrenament.

cafeină și pierderea de grăsime

Ține minte că timpul de înjumătățire al efectului cofeinei este lung, de aproximativ 6 ore, însemnând că, dacă ai luat de miligrame la oraîn corpul tău se vor mai găsi încă de miligrame de  cofeină 6 ore mai târziu! Acest lucru îți poate afecta somnul, așa că ai grijă cum îți administrezi doza de cofeină. Spor la antrenamente! Gelul energizant cu cafeină de la Science in Sport micșorează percepția asupra efortului, facând posibilă menținerea unui ritm intens și a unei puteri susținute.