10 moduri de a pierde grăsimea picioarelor, SALA DE SPORT LA TINE ACASĂ carb-i-tool cutter roti


Ea face ca picioarele să arate greoaie și poate fi uneori mai greu să topești grăsimea încăpățânată de pe aceste zone. Cel mai bun mod de a pierde grăsimea din interiorul copaselor este urmând o dietă sănătoasă și practicând regimul corect de exerciții fizice.

În continuare vom prezenta 7 exerciții care vă văr ajuta să obțineți picioarele perfect tonifiate și subțiri pe care le-ați visat întotdeauna.

Vrei să arde grăsime de șold? Încercați aceste 10 opțiuni de exercițiu

Florările sunt un exercițiu excelent de ardere a grăsimilor. Ele antrenează fiecare mușchi din corpul dvs.

arsuri de grăsime pentru sănătate pentru bărbați

Efectuați-le de de ori pentru rezultate optime. Aceste exerciții se îndreaptă spre coapsele interioare și ajută la stabilizarea șoldurilor, îmbunătățind astfel poziția.

Cum de a pierde grăsimea coapsei, Cum ardem grasimea din jurul taliei

Începeți prin a sta în picioare. Acum mișcați piciorul stâng în spatele dreptului, astfel încât coapsele să treacă, îndoind ambii genunchi. În timp ce vă îndoiți, alăturați-vă palmele împreună. Repetați același lucru cu piciorul drept.

Cel mai bun mod de a arde grăsimea din picioare

Faceți 3 seturi de 12 până la 15 repetări. Acest exercițiu vă întărește musculatura fesierilor. Începeți prin a cădea pe toate patru cu mâinile direct sub umerii dumneavoastră. Asigurați-vă că spatele rămâne drept și paralel cu podeaua și loviți călcâiul spre tavan. Țineți această poziție pentru câteva secunde și reveniți la poziția de pornire.

cele mai bune metode de a pierde în greutate la 40 de ani

Repetați cu celălalt picior. Faceți repetări pe fiecare picior. După cum sugerează și numele, salturile de broaște sunt a sări ca o broască. Cu toate acestea, nu vă înșelați prin simplitatea lor. Acesta este un exercițiu extrem de eficient care antrenează mușchii coapsele, fesierii și flexorii 10 moduri de a pierde grăsimea picioarelor șold.

Pentru a arde acea grasime suplimentară care face interiorul coapselor să pară neatractive, fă aceste sărituri de broască. Începeți prin a vă așeza drept, cu lățimea picioarelor de la umăr. Acum lasați-vă până la pământ și puneți-vă mâinile în fața dvs. Țineți această poziție o secundă sau două.

Poti sa Scapi de Grasimea dintre Coapse !?

Acum săriți și avansați ca o broască. La aterizare, absorbi energia prin îndoirea genunchilor și așezarea în șolduri. Puteți judeca eficacitatea acestui exercițiu simplu prin faptul că și armata americană o folosește ca un exercițiu de încălzire și să rămână în ma poate ajuta sa slabesc. Începe să faci aceste sărituri stând drept.

7 exerciții care vă vor topi grăsimea din interiorul coapselor

În timpul saltului, ridicați brațele peste cap și săriți cu picioarele împrăștiate 10 moduri de a pierde grăsimea picioarelor de celălalt. Efectuați-l de 5 ori. Avantajul acestui exercițiu este că acesta nu numai că vizează coapsele interioare, ci și coapsele și oblicii exteriori. Stați drept pe o parte a corpului. Lasați capul și gâtul pe brațul de jos.

Arde grăsimea piciorului superior

Țineți degetele de la picioare lipite împreună și îndreptate departe de corp. Acum, ridicați încet ambele picioare în sus cât mai sus posibil.

slim down veena neena

Picioarele ar trebui să rămână întotdeauna stivuite împreună. Țineți apăsat aproximativ 2 secunde înainte de a reveni la poziția de pornire.

Acasă Eșarfe Cum să scapi de grăsimea laterală într-o săptămână. Cum să îndepărtați burta: reguli de bază, sfaturi, caracteristici și exerciții. Motive pentru a îndepărta stomacul și părțile laterale Cum să scapi de grăsimea laterală într-o săptămână. Motive pentru a îndepărta stomacul și părțile laterale

Efectuați 1 până la 2 seturi de 15 repetări pentru fiecare parte. Exercițiile Sumo sunt eficiente nu numai pentru tonifierea coapsei și fundului, ci și pentru a scăpa chiar și de cele mai încăpățânate grăsimi de pe burtă. Începeți să vă răspândiți picioarele mai largi decât umerii și poziționați picioarele la un unghi de 45 de grade.

Acum, efectuați un unghi de 90 de grade în timp ce ridicați mâinile pentru a vă întâlni sub bărbie.

7 exerciții care vă vor topi grăsimea din interiorul coapselor – Wawlist

Apoi veniți până la jumătate înainte de a vă aluneca din nou. De asemenea, puteți deține o greutate în timp ce o faceți pentru a crește eficacitatea acesteia. Informatiile publicate pe WawList.