Dacă aveți ms vă face să pierdeți în greutate. 12 motive pentru care nu pierdeți greutate


Unul dintre motivele care vă împiedică să pierdeți în greutate este faptul că probabil mâncați prea mult! Dacă doriți cu adevărat să slăbești, ar trebui să încerci să mănânci porții mai mici. Avantajul este că puteți consuma alimentele preferate în timp ce pierdeți în greutate! Dacă, de exemplu, îți place pizza, poți verifica cantitatea și te poți limita la o pizza mai mică decât o mare pentru 4 persoane Îți plac cerealele? Mănâncă cereale! Totuși, căutați în casetă suma recomandată de persoană, pe zi.

Controlul cantității de mâncare pe care o mănânci nu înseamnă că îți va fi foame, pentru că vei învăța să fii mulțumit mai repede. Notează tot ce ai mâncat în săptămână. Potrivit unui studiu al Jurnalul Academiei de Nutriție și Dieteticăpersoanele care păstrează jurnalele alimentare pierd în medie cu 2,5 kg mai mult decât cei care nu urmăresc ceea ce au mâncat.

Deci, scăderea în greutate fără simptome să descrieți ce ați mâncat bine, rău și oribil. Rețineți următoarele sfaturi. Fii exhaustiv. Scrieți totul, chiar și băuturi, condimente și o descriere a modului în care a fost preparat preparatul alimentar. Nu te preface că nu ai băut acest pahar de vin la cină.

Cum să slăbești

Dacă a mers la stomacul tău, trebuie să meargă la ziar. Fii specific. Rețineți dimensiunile porțiunii.

dacă aveți ms vă face să pierdeți în greutate

Nu mâncați prea mult sau prea puțin: urmăriți doar. De asemenea, citiți ingredientele ambalajului pentru a fi precise în legătură cu porțiile. Fii constant. Ia-ți ziarul peste tot cu tine.

Știm de ce nu pierdeți în greutate, dar puteți schimba această situație! Vineri, Aflați care sunt cele mai frevente greșeli care apar atunci când vreți să pierdeți în greutate și descoperiți cât de ușor puteți schimba această situație! Nu aveți un aport suficient de proteine La fel cum proteinele joacă un rol important în câștigarea masei musculare, acestea joacă un rol important și în procesul de pierdere în greutate.

În mod alternativ, puteți utiliza o aplicație care ține evidența dietei dvs. Vedeți câte calorii ar trebui să mâncați în fiecare zi pentru a pierde în greutate. Pierderea în greutate nu înseamnă doar kilograme. Cu cât ești mai conștient de caloriile din ceea ce mănânci, cu atât vei fi mai ușor să mănânci cantitățile potrivite și să faci exerciții potrivite pentru a pierde câteva grame.

Ia-ți ziarul și privește fiecare mâncare individual. Luati numarul si notati caloriile totale ingerate in timpul zilei. În continuare, uitați-vă la câte calorii sunt necesare pentru o persoană de vârsta, înălțimea, greutatea și nivelul de activitate. Adăugați aproximativ de calorii în total. Studiile recente au estimat că tindem să mâncăm puțin mai mult decât ne putem aminti.

Faceți un meniu și lipiți-l. Decide ce vei mânca în săptămâna anterioară deschiderii frigiderului și încearcă să găsești o idee.

  • Vineri,
  • Știm de ce nu pierdeți în greutate, dar puteți schimba această situație! - GymBeam Blog
  • Cine suntem noi?
  • Vânător de pierderi în greutate

Cumpără ingrediente sănătoase pe care le gătești după bunul plac și organizează-le în funcție de calorii. Fii realist. Dacă vă place să mâncați mult, nu încercați să eliminați complet mâncarea.

Știm de ce nu pierdeți în greutate, dar puteți schimba această situație!

În schimb, plănuiește mese de casă șase zile pe săptămână. Încetează să mai zbârnești sau să încerci să trântești lucruri sănătoase. Legumele proaspete cu guacamole, migdale nesalțite sau un fruct fac gustări bune. Permiteți-vă o recompensă. Promiteți-vă că dacă puteți ține pasul cu alimentația timp de șase săptămâni și să faceți exerciții fizice dacă acesta este unul dintre obiectivele dvs.

Evitați alimentele care nu sunt necesare.

16 moduri de a vă motiva pentru a pierde în greutate

Dacă doriți cu adevărat să pierdeți în greutate, nu ar trebui să mâncați alimente inutile care să ofere calorii de care corpul dvs. Dacă urmați o dietă de 1. Mănâncă mai puține calorii decât arzi. Singurul mod sigur de a pierde în greutate este să mâncați mai puțin decât cheltuiți în timpul zilei.

dacă aveți ms vă face să pierdeți în greutate

Poate suna simplu, dar este nevoie de muncă și consecvență. Asta înseamnă că trebuie să faci exerciții fizice. Dacă vrei să slăbești și să rămâi sănătos, trebuie să începi să joci sport.

Aplicație gratuită de pierdere în greutate

Stabiliți-vă 30 minute de exercițiu de 3 până la 5 ori pe săptămână pentru a începe. Încercați să vă calculați cheltuielile zilnice de energie. Este utilă urmărirea cu un pedometru sau o altă aplicație proiectată pentru pierderea în greutate. Citiți secțiunea de exerciții pentru sfaturi mai specifice. Stabiliți-vă mini obiective.

În loc să vă spun că trebuie să pierdeți 10 kg, trebuie să pierdeți între g și 1 kg în această săptămână. În caz contrar, vă puteți concentra pe obiective cum ar fi să nu gustați după cină săptămâna aceasta pierdeți grăsimea de coaste să beți alcool doar în weekend.

Orlistat pentru pierderea în greutate: Cum poate elimina rapid grăsimea?

Trebuie să înțelegeți că greutatea dvs. Limitarea este numărul de calorii pe care le consumi, iar eliminarea este cantitatea de calorii pe care Deci, pentru a pierde în greutate, trebuie să eliminați mai multe calorii decât ingerați. Nu este mai greu de atât! Nu credeți că reclamele vă spun că puteți pierde în greutate magic. Când consumi de calorii, le poți pierde doar cheltuind de calorii.

dacă aveți ms vă face să pierdeți în greutate

Dacă consumi cu de calorii mai puțin, pierzi de calorii poate fi un sodiu un simplu hamburger. Bea cel puțin 2 litri de apă pe zi. Apa hidratează corpul în timp ce umple stomacul cu o anumită cantitate de lichid care nu conține calorii.

12 motive pentru care nu pierdeți greutate

Un bărbat ar trebui murăturile ard grăsimile bea aproximativ 3 litri de lichid pe zi, o femeie 2,2 litri.

A bea apă cu aproximativ 30 de minute înainte de masă poate reduce cantitatea de calorii consumate, în special la persoanele în vârstă. Metoda 3 Exercițiu Începeți cu exerciții de aerobic de bază și cardio.

Reducerea mâncării prăjite și a deserturilor Inclusiv fructe și legume Rezumat: Alegeți un plan de alimentație pe care îl puteți respecta pe termen lung și evitați dietele extreme sau rapide. Păstrați un jurnal de pierdere în greutate Auto-monitorizarea este crucială pentru motivația și succesul la pierderea în greutate.

Începeți cu un mic obiectiv de 30 de minute, de 3 ori pe săptămână, dacă nu faceți sport. Încercați acești pași pentru a începe: cumpărați un pedometru. Legați-l de curea și încercați să faceți 5.

Apoi mergeți la Mersul în cartierul tău nu costă nimic dacă aveți ms vă face să pierdeți în greutate este un mod minunat de a începe să te miști.

Puteți încerca, de asemenea, exerciții fizice cu impact scăzut, precum înotul, mersul cu bicicleta sau alergarea într-un ritm lent. Încercați dispozitive la sală. Puteți folosi o banda de alergare, un antrenor eliptic, o bicicletă statică, un rower sau un pas. Începeți cu ședințe mici și adăugați treptat minute. De asemenea, utilizați opțiunile dispozitivului pentru a crește intensitatea pe măsură ce pierdeți în greutate.

Încercați diferite dispozitive până când veți găsi ceea ce vă place.

Proteinele ​​și pierderea în greutate: cum afectează proteinele pierderea în greutate?

Consultați un antrenor personal pentru a vă asigura că îl folosiți bine și pentru a evita să vă răniți. Antrenorii sunt acolo pentru a vă ajuta, nu pentru a vă intimida.

Ia o clasă de aerobic. Puteți participa la o clasă tradițională de aerobic sau puteți încerca mișcări de bază regulate. Acestea sunt modalități excelente de a rămâne motivat în dacă aveți ms vă face să pierdeți în greutate, de a vă distra și de a pierde în greutate. Încercați următoarele discipline: Kickboxing.