Cum face corpul tău să se ardă, De ce slăbești atât de greu, deși depui efort


Serena Solomon 7.

Comentarii

Am făcut asta câte opt ore pe zi timp de șase zile. Pe alocuri, ruta era atât de abruptă încât trebuia să iau bicicleta pe umăr. A fost și extrem de cald, vreo 35 de grade Celsius.

roata de slăbire

Cu toate caloriile pe care le-am ars, m-aș fi așteptat să mă întorc acasă mai slab cu câteva kilograme. Dar nu s-a întâmplat așa, dintr-un motiv simplu: la finalul fiecărei zile, am mâncat cantități imense de mâncare, parțial pentru că simțeam că merit. Mi-am zis că pot mânca orice după orele alea petrecute pe bicicletă în soarele fierbinte.

  • Amestec de arsură de grăsime
  • Toata ziua dieta cu ardere grasime Ajută-mă să ard grăsimea corporală, cele
  • 13 MODALITĂŢI DE A ARDE GRĂSIMEA - Articole Blog

Dar creșterea apetitului nu e singura modalitate prin care corpul compensează pentru sport. Poate să regleze și cantitatea de mișcare pe care o faci între ședințele de sport. Poate că ai auzit de activitatea termogeneză, pe scurt NEAT.

pierderea în greutate zach

Descrisă inițial de James Levine de la clinica Mayo la începutul anilorse referă la caloriile pe care le arzi în timpul activităților fizice care nu implică dormit, mâncat sau exerciții structurate - activități precum gătitul, scrisul la tastatură, grădinăritul, curățenia. Sună trivial, dar ai fi surprins cât de mult contribuie NEAT la arderea zilnică de calorii.

Diferența dintre două persoane poate fi și de două mii de calorii pe zi.

Ce inseamna, de fapt, acest lucru? Care este procesul prin care organismul depoziteaza grasimea si ce se intampla cand ardem grasimea? Celulele normale de grasime exista in primul rand pentru a stoca energia.

Când ne odihnim, majoritatea dintre noi ardem o calorie per kilogram pe oră. Asta e rata metabolică de relaxare sau RMR. Dacă stai pe scaun și te uiți la ecranul laptopului, arzi cu cinci procente mai multe calorii sau între zece ș douăzeci de calorii pe oră, conform acestui studiu.

Dacă te ridici și mergi prin casă, arzi cu zece procente în plus.

akash pierdere în greutate

Până și cele mai mici activități fizice, precum agitatul de pe un picior pe altul sau gesticulația, pot crește arderea caloriilor cu douăzeci până la patruzeci de procente peste RMR-ul tău. Ședințele de sport care ard multe calorii te taxează fizic și mintal. De multe ori ești obosit după ele și te doare tot corpul - lucru pe care mulți și-l doresc și plătesc și antrenori pentru asta. Dar aceste exerciții apocaliptice au consecințe. După ce pleci de la sală, te vei mișca mult mai puțin decât te-ai fi mișcat dacă n-ai fi făcut exercițiile.

Cuvinte cheie de căutare

Pur și simplu pentru că nu mai ai energie. Așa că, în loc cum face corpul tău să se ardă gătești, o să comanzi mâncare online.

  • Pierderea de grăsime cappuccino
  • Despre nutritie Afla cum iti afecteaza metabolismul greutatea, care este, de fapt, explicatia stiintifica pentru metabolismul lent si cum sa arzi mai multe calorii.
  • Cum îți înveți corpul să ardă grăsime treptat și fără efort

În loc să faci treburi prin casă, o să le amâni. În loc să faci o plimbare după cină, o să te uiți la seriale pe Netflix. E o altă formă de compensare, doar că în loc să mănânci mai mult după sport, arzi mai puține calorii.

Cum 'arde' corpul grasimea?

Astfel, echilibrul energetic îți rămâne constant, în ciuda exercițiilor fizice dure. Ce e și mai interesant e că tot mai multe cercetări arată că, dacă cum face corpul tău să se ardă multe calorii prin exerciții, corpul se ajustează și utilizează mai puțină energie la alte activități.

Nutritie Trebuie să faci mai mult pentru a fi cu adevărat fibrat decât pur și simplu să reduci aportul de calorii. Urmează aceste 13 sfaturi infailibile de nutriție pentru a te ajuta să scapi de grăsimea corporală nedorită — repede. Dacă vrei să îți fibrezi fizicul să lămurim un lucru: Trebuie să consumi mai puține calorii decât arde corpul într-o zi pentru a da jos kilogramele nedorite. Dacă însă ești la fel ca majoritatea culturiștilor în această perioadă a anului și vrei să dai jos absolut toată grăsimea, abordarea ta în ceea ce privește nutriția trebuie să fie puțin mai calculată decât a tăia pur și simplu câteva calorii.

Să zicem că ești moderat de activ. Antrenamentele îți vor crește nivelul general de activitate, dar nu și numărul de calorii arse. Din motive pe care nu le înțelegem încă, corpul uman pare să protejeze numărul de calorii de care noi vrem să scăpăm. Cercetătorul Herman Pontzer de la Hunter College a explicat fenomenul arderii limitate de energie în acest articol: Dacă ne forțăm corpul, putem crește consumul de energie, cel puțin pe termen scurt.

Meniu cont utilizator

Dar corpurile noastre sunt niște aparate complexe și dinamice, care au evoluat timp de milioane de ani, în medii în care resursele erau limitate, așa că le au învățat să țină sub control consumul de energie. Dieta și exercițiile sunt instrumente diferite cu eficiențe diferite. Ce mănânci sau nu mănânci e mult mai important decât ce faci la sală.

Dar metabolismul uman e prea complex ca să-ți permită să-i manipulezi unul dintre aspecte fără să le afectezi și pe celelalte.

Banda de alergare intensă - 30 de minute - 20 de minute; Stepper - 10 minute.

Odată ce înțelegi asta, n-o să te mai mire că exercițiile pentru arderea grăsimilor nu au efectul scontat. Da, poate că ard multe calorii. Dar îți fac corpul să ajusteze apetitul, nivelul activităților și metabolsimul, ceea ce face slpbitul incredibil de dificil.

Nu poți slăbi prin sport decât dacă ai grijă la toate celelalte aspecte și găsești echilibrul energetic perfect. Trebuie să te concentrezi nu doar pe exerciții, ci și pe creșterea puterii, anduranței, a masei musculare, iar toate aestea vor contribui la o viață mai lungă și sănătoasă și, în timp, te vor ajuta și să slăbești.