Cum să slăbești dacă nu grăsime


cum să slăbești dacă nu grăsime

Pierderea din greutate nu asigură neapărat că raportul dintre grăsime și mușchi devine mai bun, din cauză că o mare parte din kilogramele pierdute pot însemna masă musculară. Din păcate asta e o greșeală pe care-o fac o grămadă de oameni și observă că deși au pierdut multă greutate, în final corpul lor încă arată pufos și moale sau au pierdut mult din dimensiunile mușchilor. Tu nu cred că vrei asta… În articolul de azi ai să afli cum să slăbești grăsime fără să pierzi și din masa musculară pentru ca la finalul dietei să arăți definit și musculos.

  • Asta se intampla printr-o dieta de slabit care taie din calorii combinata cu sport regulat.
  • Mănâncă mai multe grăsimi ca să slăbeşti: 10 trucuri pe care trebuie să le afli | 🍏 Verzuliu
  • Pierdere în greutate de 7 kg într-o săptămână
  • DORU Există mai multe modalitati de a pierde in greutate rapid.
  • Rutina de ardere a grăsimilor în greutate corporală
  • Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Asta trebuie să faci dacă vrei să ajungi shredded sau ripped. Cei care sunt mai grași și vor să slăbească până la o greutate normală, nu trebuie să-și facă griji decât de menținerea unui deficit caloric modest.

Ok, hai să vedem ce trebuie să facem. Un deficit caloric corect Toată lumea știe că pentru slăbit trebuie să mănânci mai puțină energie decât arzi dar principalul motiv pentru care oamenii pierd și masă musculară atunci când slăbesc este că mănâncă prea puțin.

Un deficit caloric corect restricționează doar atâta energie încât să forțeze organismul să ardă grăsime corporală dar nu destul încât să interfereze cu recuperarea musculară după efort.

Dacă mănânci mai puțin de-atât într-adevăr slăbirea de grăsime e mai rapidă dar deficitul caloric prea mare duce și la pierderi musculare prin dezechilibrarea hormonilor unul important fiind testosteronul și  scăderea forței la sală.

15 ponturi care te ajuta sa slabesti fara cura de slabire

Cum setezi acest deficit caloric? Asta e cea mai simplă formulă, dar din păcate nu dă rezultate corecte și pentru cei care sunt mai grași, se antrenează mai mult sau fac multă muncă fizică.

  • Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate 2.
  • Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi – Think Eat Lift
  • Pierdeți grăsimea corporală, dar mențineți în greutate
  • Știri și sfaturi în nutriție 15 ponturi care te ajuta sa slabesti fara cura de slabire Odata ce intelegi ca e necesar sa slabesti, inseamna ca ai pasit deja pe calea cea buna.
  • Pierde grăsime într-o săptămână
  • 18 motive pentru care nu reusesti sa slabesti – infografic – Alege sa fii sanatos!

Pentru aceștia e nevoie de formulele mai complicate de calcul din ghidul Estimarea și Numărarea Caloriilor pe care-l poți descărca gratis. Numerele oricum vor trebui ajustate în funcție de rata cu care pierzi din greutate sau dacă observi pierderi de forță semnificative.

Cum sa slabesti rapid: 3 pasi simpli! | Doru Dorobat

Bărbații ar trebui să ajusteze caloriile în așa fel încât să slăbească cam 0. Deficitul caloric ar trebui creat în special prin dietă și nu prin cardio pentru că exercițiile cardio prelungite interferează cu performanța la ridicatul de greutăți. Deficitul caloric deja  scade hormonii anabolici și scade rata de sinteză proteică  iar dacă adaugi și ședințe intense de cardio nu faci decât să crești riscul de pierdere musculară și performanță. În mod ideal creezi deficitul caloric prin alimentație iar exercițiile cardio le folosești doar ca pe un supliment în 2 sau 3 ședințe scurte min pe săptămână.

1. Un deficit caloric corect

Consum optim de cum să slăbești dacă nu grăsime Consumul optim de proteine joacă un rol major în prevenirea pierderii de masă musculară la deficit caloric. Când ești în deficit caloric, corpul pierde mai mulți amino-acizi decât reține, de aceea trebuie să consumi mai multe proteine alimentare.

Dacă îi dai o altă bucată de carne, probabil tu scapi fără mușcături. Înafară de sațietate, nu sunt alte beneficii pentru un consum mai mare.

cum să slăbești dacă nu grăsime

Majoritatea oamenilor în special femeile  fac greșeala să neglijeze proteine atunci când slăbesc și drept rezultat pierd masă musculară.

Exemple de pierdere musculară la dietă. Tu nu fă greșeala asta. Mănâncă-ți proteinele.

15 ponturi care te ajuta sa slabesti fara cura de slabire

Dacă ai nevoie de ajutor cu numărarea macro-nutrienților și caloriilor, vezi aici Calculatorul de Calorii 3. Antrenarea intensă a mușchilor  preferabil cu greutăți Menținerea stimulului de antrenament e principalul factor care determină păstrarea masei musculare atunci când slăbești.

Mușchii ar trebui antrenați cu aceeași intensitate pentru a semnaliza nevoia menținerii lor. Altfel, corpul îi vede ca pe un cost metabolic inutil și renunță la ei. Forța relativă e cel mai bun indicator al dezvoltării musculare, iar dacă mușchii nu ridică la intensitate maximă, consecința e pierdere musculară.

Cum să slăbeşti FĂRĂ dietă. 10 trucuri care pot fi aplicate de oricine

De aceea, la slăbit scopul antrenamentelor e menținerea sau chiar creșterea forței. Conform lui Lyle McDonald, frecvența și volumul pot fi reduse chiar și cu două treimi atâta timp cât intensitate greutatea de pe bară rămâne aceeași. Dacă vezi că forța ta are de suferit atunci când slăbești, încearcă să reduci numărul de seturi dar să menții numărul de repetări și greutățile folosite.

cum să slăbești dacă nu grăsime

Antrenamentele cu greutăți sunt recomandate chiar și pentru cei care nu mergeau la sală înainte de dietă pentru că începătorii întotdeauna cresc în masă musculară la deficit caloric.

Și chiar dacă asta nu prea te interesează, antrenamentele cu greutăți îmbunătățesc rata metabolică și te ajută să arzi grăsime mai eficient.

Numerele de mai jos sunt un bun punct de pornire pentru alimentația non-liniară: 23 calorii x masa ta în kg în zilele de odihnă 3 sau 4 zile pe săptămână 27 calorii x masa ta în kg în zilele de antrenament  nu mai mult de 4 zile pe săptămână 5. Renunță la grabă. Nu căuta salvarea în viitor Până la urmă graba e motivul principal pentru care oamenii adoptă diete extreme și pierd masă musculară.

Care e motivul pentru care vrei să slăbești așa de repede? Ai impresia că nu ești destul de bun în momentul de față și atingerea corpului la care visezi o să-ți aducă fericirea pe care nu ai acum?

2. Nu esti atenta la caloriile consumate.

Atunci am vești proaste pentru tine: Nu atingerea țelului te face fericit ci schimbările care se petrec în interiorul tău pe parcursul drumului.

Nu știu care e intenția pentru care vrei un corp fain dar crede-mă pe cuvânt că cum să slăbești dacă nu grăsime l-ai obține doar pocnind din degete, viața ta ar rămâne la fel pentru că în interior ai rămâne același.

Ce te face atractiv pentru ceilalți e încrederea în sine născută din succese mici și repetate, nu abdomenul 6-pack.

  1. Deserturi slabitoare
  2. Бывали времена, когда он самозабвенно присоединялся к эротическим забавам своих сверстников или исчезал на несколько дней с партнершей по собственному выбору.
  3. Pierderea în greutate a corpului mort
  4. Так вот, пока он здесь, он берется за одно предприятие, которое, надо думать, придется тебе очень и очень по душе.
  5. Если Пришельцы все еще находятся в нашей Вселенной, тогда я -- тут и сомневаться нечего -- встретил бы их в самом ее центре,-- сказал Олвин членам Совета.
  6. И нигде глаз его не встречал того, что он так ожидал увидеть, -- не было знакомого блеска металла, этой от века непременной принадлежности любого машинного слуги человека.
  7. A renunțat la pierderea în greutate a zahărului
  8. Corpul natural subțire

Fericirea e o alegere. Îl poți descărca de aici. Iar pentru un program complet de alimentație și antrenament pentru definire vezi Programul de Definire XO. Tu ce zici de informația de mai sus?

ŞTIRILE ZILEI

Ai ceva întrebări sau obiecții? Ai pierdut masă musculară în trecut cu diete extreme? Ne auzim în comentarii mai jos.

cum să slăbești dacă nu grăsime