Benzi de la picioare pentru a pierde în greutate, 4 Greșeli pe care le fac Femeile la Sală


Cum poti sa ajungi la greutatea ideala daca esti prea slab?

By Radu Antoniu March 26, Aveam de gând să scriu despre altceva azi dar articolul ăsta are prioritate. De când am început să scriu pe blog, multe prietene mi-au cerut să le ajut să-și facă o rutină de antrenament și o dietă bună pentru sală.

  1. Se întâmplă că sistemul digestiv nu este capabil să facă față în mod independent funcțiilor sale, iar prelucrarea produselor alimentare trebuie stimulată.
  2. Încercări eșuate de a slăbi
  3. Pierde în greutate în picioare Malahov
  4. CARE ESTE EXPLICAȚIA: FAC SPORT ȘI TOTUȘI MĂ ÎNGRAȘ. CE POT SĂ FAC? | Domyos by Decathlon

Nici nu-i de mirare. Majoritatea fetelor se antrenează și mănâncă atât de greșit că nu reușesc să-și schimbe deloc corpul nici după câteva luni uneori ani de mers la sală. În articolul de mai jos o să acopăr 4 greșeli comune pe care le fac femeile atunci când vor să-și îmbunătățească aspectul fizic.

Cum susțin antrenamentele de forță pierderea în greutate?

Aici vorbim doar de estetică și nu de performanță e o diferență mare între cele două. Totuși, cred eu că asta le interesează pe majoritatea fetelor care merg la sală. Pentru cele dintre voi care se antrenează pentru o medalie olimpică, îmi cer scuze, articolul de mai jos nu e pentru voi. Descifrând ce vor femeile O acțiunea e considerată greșită atunci când te îndepărtează de țelul propus.

sfaturi pentru pierderea în greutate acasă

Așadar avem nevoie de un țel de referință pentru greșelile de mai jos. Aici e o problemă.

Fitness echipamente picior rezistenţă benzi trage sfoara pierde greutate Machine

Ca să ajungă acolo, unele femei vor trebui doar să slăbească, altele vor trebui benzi de la picioare pentru a pierde în greutate să pună ceva mușchi, dar marea majoritate vor trebuie să le facă pe amândouă. De ce nu reușesc?

scădere în greutate 1 kg în 1 săptămână

Mai jos am să enumăr câteva greșeli comune pe care le fac femeile care urmăresc un corp ca cel descris mai sus. Dacă acesta e și țelul tău și ești la început, poți folosi lista de mai jos ca pierdere în greutate tip c ști ce să nu faci.

Dacă deja te antrenezi de ceva timp și nu ești mulțumită de rezultate, te poți verifica ce faci greșit și să faci schimbările necesare.

  • Căzut în căruța de slăbit
  • Picioare ghemuit oscileze sau pierde în greutate
  • Cea mai bună metodă de a slăbi la 58 de ani

Greșeala 1. Nu ai un scop exact la sală Există 3 țeluri pe care le poți avea la sală: să slăbești, să iei masă musculară sau să te menții așa cum ești. Dieta, exercițiile, numărul de repetări, intensitatea, numărul de ședințe pe săptămână; totul se schimbă pentru fiecare țel în parte.

Greșeala 1. Nu ai un scop exact la sală

Nu poți să faci două în același timp — trebuie să-ți alegi doar un țel și pe baza lui să-ți construiești rutina de antrenament și dieta. Majoritatea fetelor își pierd timpul încearcând să slăbească și să ia masă musculară în același timp ele numesc asta tonifiere. Antrenamentul lor e o combinație între exerciții cardio alergat pe bandă, bicicletă, etc și exerciții de forță genoflexiuni, abdomene, etc. Rezultatele sunt bune la început dar după o vreme ele nu mai fac nici un fel de progres.

Nici nu slăbesc și nici nu iau masă musculară. După stadiul de începător e aproape imposibil să slăbești și să contruiești mușchi în același timp. Motivul nu sunt antrenamentele, ci dieta. Poți slăbi din grăsime doar atunci când ești la deficit caloric.

Account Options

Pe de altă parte, mușchii nu cresc decât dacă ești la surplus caloric. Cele două procese sunt aproape total opuse. Din cauza asta e nevoie de perioade distincte de slăbit și de creștere musculară. În perioada de slăbit, dieta e hipocalorică mănânci mai puțin decât în mod normal iar antrenamentele sunt scurte, intense și puține.

putem pierde în greutate prin sărituri

În perioada de creștere musculară, dieta e hipercalorică mănânci mai mult decât de obicei și antrenamentele de forță stimulează creșterea musculară. Nu contează cu care începi dar e esențial să le faci pe rând.

Spre exemplu, dacă vrei să scapi de aspectul moale și pufos și vrei unul ferm și tonifiat, prima dată ar trebui să slăbești și abia apoi să-ți modelezi formele prin creșterea mușchilor.

Cum să aleg?

Pe de altă parte, dacă ești foarte slabă și vrei să adaugi puțină masă pe picioare sau fund, poți să te concentrezi direct pe creștere musculară. Dieta și antrenamentul diferă pentru fiecare. Nu le combina. Greșeala 2.

CARE ESTE EXPLICAȚIA: FAC SPORT ȘI TOTUȘI MĂ ÎNGRAȘ. CE POT SĂ FAC?

Te bazezi doar pe cardio pentru slăbit Foarte rar reușesc oamenii să slăbească folosind doar benzi de la picioare pentru a pierde în greutate cardio. Ai observat cât de multe femei aleargă pe bandă, sau fac sărituri, sau spinning și corpul lor nu se schimbă deloc nici după câteva luni?

Motivul este că nu poţi compensa prin cardio o dietă proastă. Slăbirea de grăsime depinde doar de deficitul de energie, indiferent de metoda prin care e creat. Cardio pe cont propriu e o metodă ineficientă de slăbit. Merită efortul? Cel mai bun exercițiu de ardere a grăsimilor e o dietă bună.

Sportul poate să mă ajute să slăbesc?

Folosește-te de exercițiile cardio doar ca un supliment pentru dietă, nu invers. Nu te amăgi că nu trebuie să ai grijă la cât mănânci pentru că faci sport. O gustare poate anula o întreagă ședință de cardio. Din cauza asta atenția la dietă e întotdeauna pe primul loc.

275 de kilograme omul pierde în greutate

Greșeala 3.