Scădere în greutate cu ovăz masala


Linia de jos Scorul de dietă al sănătății: 3 din 5 Dieta sălbatică este o dietă cu conținut scăzut de grăsimi și conținut ridicat de grăsimi, care poate atrage persoanele care doresc să înceteze consumul de alimente procesate și să treacă la un mod mai tradițional de a mânca.

Acest articol trece în revistă Dieta sălbatică, inclusiv beneficiile sale pentru sănătate, posibilele dezavantaje și alimente de mâncat și de evitat. În timp ce poate fi eficientă pentru pierderea în greutate, dieta taie multe alimente sănătoase și ar putea duce la ciclism în greutate. Ce este dieta sălbatică? James rulează un site web dedicat dietei sălbatice, rețete cu conținut scăzut de carbohidrați și antrenamente în aer liber. Dieta sălbatică este similară cu dieta paleo în multe feluri, inclusiv în accentul său pe surse de alimente tradiționale întregi, precum carne, pește și legume.

Principiile dietei sunt relativ simple: Evitați cerealele, alimentele procesate și zaharurile: În timp ce urmați dieta sălbatică, restricționați-vă aportul de alimente procesate, cereale și zaharuri adăugate.

Prioritizează alimentele întregi: Dieta pune accent pe alimentele întregi, neprocesate. Se încurajează alegerea produselor organice, a cărnii crescute pentru pășune și a peștilor prinși de sălbăticie.

Cuvinte cheie PNG

Mențineți un aport scăzut până la moderat de carbohidrați: Dieta sălbatică este o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați. Sursele de carbohidrați pe care le puteți mânca includ fructe, câteva amidon și multe legume non-amidonice.

Faceți o masă săptămânală de înșelat: Vă puteți bucura de o masă de înșelat o dată sau de două ori pe săptămână.

scădere în greutate cu ovăz masala

Acest lucru este menit să satisfacă poftele, să prevină bingele și să stimuleze metabolismul. Placa sălbatică Dieta sălbatică este menită să sporească capacitatea corpului tău de a arde eficient grăsimea.

scădere în greutate cu ovăz masala

Mesele pentru această dietă ar trebui să se concentreze foarte mult pe legume, în timp ce se trag și de la alte grupuri alimentare. Încercați să respectați următoarele recomandări pentru fiecare grup alimentar: Legume: Legumele verzi și frunze ar trebui să constituie majoritatea meselor.

Dieters ar trebui să încerce să aleagă produse organice ori de câte ori este posibil. Fructe: Pentru a maximiza pierderea de grăsime, vi se solicită să mențineți aportul de fructe sub două porții pe zi. Amidonuri: Amidonul, cum ar fi cartofii dulci, este recomandat doar persoanelor deosebit de active sau celor care sunt mai puțin toleranți la grăsimi și proteine. Conform site-ului Wild Diet, compoziția dvs. Purtătorii potențiali sunt încurajați să achiziționeze cartea Wild Diet sau Programul de pierdere de grăsime de 30 de zile pentru dieta sălbatică.

Vi se cere să vă înscrieți cu regimul cel puțin 30 de zile pentru a vedea progresul maxim.

Cel mai bun plan de dietă indian pentru pierderea în greutate

Dieta sălbatică nu implică numărarea caloriilor. Pur și simplu te încurajează să stai departe de anumite alimente. Acesta subliniază alimente întregi și vegetale de calitate superioară. Poate promova pierderea în greutate? Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați s-au dovedit a fi o metodă eficientă de pierdere în greutate. De exemplu, un studiu efectuat la de adulți obezi a legat o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați - la mai puțin de 40 de grame de carbohidrați net pe zi - la mai multe pierderi în greutate, pierdere de grăsime și păstrarea masei musculare în comparație cu o dietă cu conținut scăzut de grăsimi 1.

O revizuire a 53 de studii efectuate la peste Dieta sălbatică este de asemenea relativ bogată în proteine, un factor puternic în pierderea în greutate. Proteina este cea mai satioasă dintre toate substanțele nutritive, ceea ce înseamnă că vă ajută să vă mențineți între mese, ceea ce poate preveni supraalimentarea și stimulează pierderea în greutate 3.

Related Content

În plus, Dieta sălbatică accentuează produsele proaspete precum legumele și fructele. Dietele bogate în aceste alimente sunt asociate cu scăderea greutății corporale și pierderea în greutate mai mare 5, 6, 7. Mai mult, tăierea alimentelor procesate, cum ar fi băuturile încărcate cu zahăr, bomboanele și produsele coapte este o modalitate excelentă de a îmbunătăți sănătatea și a scădea kilogramele în exces.

Pe baza dovezilor științifice, un plan alimentar cu conținut scăzut de carbohidrați, bazat scădere în greutate cu ovăz masala alimente precum Dieta sălbatică, va duce cel mai probabil la pierderea în greutate. Alte beneficii În afară de potențialul de a promova pierderea în greutate, Dieta sălbatică poate oferi, de asemenea, beneficii suplimentare.

Promovează alimente întregi Dieta sălbatică subliniază importanța consumului de alimente întregi și hrănitoare. Consumul alimentelor întregi precum legume, grăsimi sănătoase, păsări de curte, ouă, pește și fructe este esențial pentru sănătatea dvs.

Aceste alimente conțin substanțe nutritive de care organismul dvs.

O dietă tradițională sănătoasă indiană

Indiferent de preferința dvs. Nu necesită contorizarea caloriilor Multe diete subliniază restricția de scădere în greutate timp de 2 săptămâni asupra alimentelor nutritive de înaltă calitate. Dietele care se concentrează pe restricția de calorii duc adesea la ciclism în greutate - perioade repetate de scădere în greutate, urmate de creștere în greutate - pentru că sunt greu de respectat pe termen lung 9.

Ciclismul în greutate - cunoscut și sub denumirea de dietă yo-yo - nu este asociat numai cu redobândirea greutății, ci și creșterea inflamației în organism În plus, concentrarea asupra calității asupra caloriilor te încurajează să formezi o relație sănătoasă scădere în greutate cu ovăz masala toate alimentele, indiferent de conținutul de calorii. Restrângând alimentele bogate în calorii, procesate și consumând alimente bogate în nutrienți, umplute, adepții Dietei Sălbatice pot găsi succes fără a fi nevoiți să vă îngrijorați de urmărirea caloriilor.

Poate ajuta controlul zahărului din sânge Deoarece Dieta sălbatică elimină alimentele procesate, cum ar fi zaharurile adăugate și carbohidrații simpli, poate fi o alegere bună pentru cei care se luptă cu controlul zahărului din sânge. Alimentele bogate în zaharuri adăugate, cum scădere în greutate cu ovăz masala fi băuturi îndulcite și bomboane, crește nivelul glicemiei și poate crește rezistența la insulină, un factor care contribuie la diabetul de tip 2, obezitatea și alte condiții de sănătate Dieta sălbatică este bogată în fibre, proteine, antioxidanți și grăsimi sănătoase - toate acestea sunt recomandate persoanelor cu diabet și prediabet Studiile arată că dieta paleo - care este similară cu Dieta sălbatică - îmbunătățește sensibilitatea la insulină și reduce nivelul de zahăr din sânge la persoanele cu diabet zaharat de tip 2 Poate reduce riscul de boli cronice Dietele bogate în alimente procesate sunt asociate cu un risc crescut scădere în greutate cu ovăz masala boli cronice, cum ar fi obezitatea, bolile de inimă, diabetul și anumite tipuri de cancer Pe de altă parte, dietele care se concentrează pe alimentele întregi și limitează alimentele procesate sunt legate de un risc scădere în greutate cu ovăz masala de boală cronică.

De exemplu, dietele bogate în legume, nuci, semințe, fructe și fructe de mare oferă protecție împotriva bolilor de inimă, în timp ce consumul de băuturi îndulcite și fast-food crește riscul bolilor de inimă Oprirea alimentelor procesate poate reduce, de asemenea, riscul de apariție a anumitor tipuri de cancer.

Un studiu realizat în Mai mult, dietele bogate în legume precum Dieta sălbatică sunt asociate cu un risc mai mic de cancer Dezavantaje scădere în greutate cu ovăz masala Deși Dieta sălbatică oferă multe avantaje, are și unele dezavantaje. Interzice anumite alimente sănătoase În timp ce Dieta sălbatică promovează multe alimente sănătoase, exclude anumite produse nutritive.

De exemplu, boabele sunt în afara limitelor, iar fasolea și lintea sunt descurajate dacă nu sunt înmuiate, încordate și fierte lent. În plus, amidonul sănătos, cum ar fi cartofii dulci, este restricționat pentru oricine nu este extrem de activ.

Slabire corecta vs. produse pentru slabit

Totuși, același lucru se poate spune și în cazul altor planuri de consum redus de carbohidrați, cum ar fi dieta paleo. Taierea carbohidraților poate, într-adevăr, să provoace pierderea în greutate și să îmbunătățească sănătatea. Cu toate acestea, dietele care conțin carbohidrați complecși, precum fasolea și cerealele integrale, s-au dovedit, de asemenea, că beneficiază de sănătate. De exemplu, dieta mediteraneană - bogată în fibre bogate în fibre și cereale integrale - a fost dovedită una dintre cele mai eficiente diete pentru pierderea în greutate și sănătatea generală 18, Poate promova pierderea în greutate drastică Deși Dieta sălbatică este promovată ca stil de viață, Abel James, creatorul său, vinde sisteme de pierdere a grăsimilor de 30 de zile care sunt menite să inducă pierderea rapidă în greutate.

În timp ce pierderea în greutate generală este sănătoasă dacă aveți exces de grăsime corporală, mărturiile de pe site-ul Wild Diet sugerează că adepții pot pierde până la 50 de kilograme 22,7 kg în șase săptămâni În timp ce unii oameni pot constata că Dieta sălbatică are ca rezultat pierderea rapidă în greutate, cel mai bine este să vizăm un obiectiv sănătos de pierdere în greutate de kilograme 0, kg pe săptămână.

Fresh articles

Pierderea în greutate mai lentă poate ajuta la păstrarea mai multă masă musculară și este mai ușor de întreținut decât programele mai rapide de pierdere în greutate Poate fi dificil de urmat pentru vegetarieni și vegani Chiar dacă James afirmă că Dieta sălbatică poate fi adaptată stilurilor de viață vegetariene și vegane, aceasta elimină unele alimente pe care se bazează dietele bazate pe plante.

Deoarece leguminoasele sunt descurajate, cu excepția cazului în care sunt preparate în mod corespunzător și sunt interzise cerealele integrale, veganii și vegetarienii ar putea avea nevoie să găsească surse alternative de hrană în timpul dietei sălbatice. Deși este posibil ca Dieta sălbatică să fie adaptată pentru a răspunde nevoilor vegetariene sau vegane, o planificare atentă a mesei ar fi necesară pentru a evita deficiențele de nutrienți. În plus, pierderea rapidă în greutate publicizată pe site-ul său web poate fi nerealistă pentru majoritatea oamenilor.

Alimente de mâncat Doar alimentele întregi sunt permise pe dieta sălbatică. Următoarele alimente pot fi consumate liberal: Legume fără amidon: Spanac, kale, verdeață collard, broccoli, conopidă, varză de Bruxelles, arugula, anghinare, ardei, roșii, castraveți etc. Legume fermentate: Varză și kimchi. Carne și păsări de curte: Friptura hrănită cu iarbă, carne de porc crescută cu pășune, pui crescut de pășune sau curcan crescut cu pășune.

Carnea de organe este, de asemenea, încurajată. Fructe de mare: Somon, coajă, cod, creveți, stridii, crab etc. Ouă: Ouă întregi și albușuri. Nuci si seminte: Nucile, păcanele, scădere în greutate cu ovăz masala de dovleac, semințele de floarea soarelui, nuci de macadamia, semințele de in, semințele de chia și alune.

Unturi de nuci și semințe: Unt de migdale, unt natural de arahide, unt de caju, unt de semințe de dovleac etc. Grăsimi și uleiuri: Avocado, ghee, unt hrănit cu iarbă, ulei de măsline, ulei de nucă de cocos și ulei de avocado.

Laptele non-lactat: Laptele de migdale, lapte de cocos și anacard.

scădere în greutate cu ovăz masala

Condimente, ierburi și condimente: Usturoi, cacao, pudră de ceapă, sare, piper roșu, turmeric, oțet de cidru de mere, oțet balsamic și ierburi proaspete. Indulcitori naturali: Xilitol, eritritol, curmale, sirop de arțar și stevia.

Suplimente: Sunt permise pulberi proteice neîndulcite și pulberi verzi. Următoarele alimente sunt permise în dieta sălbatică, dar trebuie consumate în cantități mai mici: Fructe: Fructe întregi, cum ar fi fructe de pădure, mere, citrice și cireșe - limitate la mai puțin de două porții pe zi.

Lactat: Iaurt cu lapte integral, iaurt din lapte integral, produse din lapte de capră, chefir, brânză de căsuță hrănită pierdere în greutate arlington va iarbă, brânzeturi cu grăsime completă și unt.

Produsele lactate fermentate precum kefir ar trebui să fie prioritare.

Dieta pentru crestere in greutate si marirea masei musculare

Ciocolata neagra: Ciocolată neagră de înaltă calitate este permisă ca gustare ocazională. Alcool: Alcoolul este permis, dar trebuie păstrat scădere în greutate cu ovăz masala două băuturi pe zi.

  • Ultimul loc pentru a pierde grăsime
  • CEL MAI BUN PLAN DE DIETĂ INDIAN PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE - FITNESS -

Vinul roșu este încurajat pe lângă alte băuturi alcoolice. Amidonuri: Persoanelor în mod activ active li se permite să adauge o porție de amidon, cum ar fi cartofii dulci, la o masă.

Peppers parmezan

Cu toate acestea, scădere în greutate cu ovăz masala oamenilor li se recomandă să evite amidonul și alte carbohidrați. Alimentele de mai sus ar trebui să reprezinte majoritatea aportului dvs. Deși Dieta sălbatică se bazează în cea mai mare parte pe alimente întregi, hrănitoare, celor care urmează acest plan de masă li se permite 1 - 2 mese înșelate pe săptămână.

În timpul meselor de înșelăciune, orice aliment dorit - inclusiv pizza, înghețată și produse de patiserie - poate fi consumat. Alimente de evitat Dieta sălbatică este menită să semene îndeaproape cu dietele cu alimente întregi ale oamenilor timpurii. Din acest motiv, alimentele extrem de procesate, zahărul adăugat și alte alimente rafinate sunt restricționate.

Următoarele alimente și ingrediente trebuie evitate pe dieta sălbatică: Adaos de zahăr și dulciuri: Zahar de masă, zahăr brun, sirop de porumb cu fructoză ridicată, bomboane, tort, prăjiturele, înghețată, cremoase îndulcite etc.

Indulcitori și arome artificiale: Aspartam, Splenda, sucraloza, ciclamati si zaharina. Hrana procesata: Chips, crackers, proteine, cereale pentru micul dejun, baruri de granola, fast-food, mese congelate etc.

Scorul de dietă al sănătății: 3 din 5

Pâine, paste și produse de coacere: Paine alba, rulouri, biscuiti, taitei, paste, baghete etc. Cereale integrale: Orz, quinoa, ovăz, bulgur, spelă, secară, orez brun etc. Cartofi: Cartofi albi și cartofi roșii. Cartofii dulci pot fi consumați în cantități limitate de către indivizi activi.

Grăsimi nesănătoase: Margarina, uleiuri hidrogenate, ulei de canola, floarea soarelui, ulei de porumb, ulei de struguri, ulei de soia și ulei de șofran. Dieta și alimentele cu conținut scăzut de grăsimi: Baruri pentru gustări dietetice, prăjituri dietetice, gustări cu conținut scăzut de grăsimi etc.

Băuturi calorice: Ceaiuri îndulcite, sodă, suc, băuturi energizante și cocktailuri. Aditivi alimentari: Balsamuri de aluat, sulfat de amoniu, lactilat de stearoil de sodiu, cazeinat de calciu, glutamat de monosodiu MSG etc.

Meniu de probă de o săptămână Iată un eșantion de o săptămână meniu Dieta sălbatică.

Dieta de crestere in greutate

Rețineți că, atunci când este posibil, trebuie mâncate carne hrănită, legume organice, produse lactate hrănite cu iarbă, pește prins în sălbăticie și ouă pășune și păsări de curte. Masa de pranz: Salată verde mare cu avocado și piept de pui. Cină: Friptura amestecată cu multe legume non-amidonice.

Prep 35 minGatiti 25 min Porții 12 câte 4 biscuiți Aceste biscuiți savuroși și piperați vă vor trezi gusturile. Ei fac o gustare gustoasă, îmbinată cu brânză, fructe cu coajă lemnoasă sau fructe, și sunt o minunată completare a unui platou de aperitive de carnemăsline și brânzeturi tăiate.

Masa de pranz: Burger de somon peste verdeață. Cină: Friptura de porc cu kale și dovlecei. Masa de pranz: Salată mare făcută cu rucă, nuci, brânză feta, avocado și legume fără amidon. Cină: Masala de tikka de pui cu orez de conopidă. Masa de pranz: Salată de somon, kale și avocado. Cină: Parmezan de pui cu salata verde-mixta. Masa de pranz: Supă de pui și legume făcute cu bulion de oase.

Cină: Scampi de creveți cu taitei de dovlecel și pesto de nuc. Masa de pranz: Salată verde-mixtă mare, completată cu pui la grătar, ardei prăjiți, semințe de dovleac și brânză feta.

Cină: Nisip de crustă cu macadamia cu varză de Bruxelles prăjită completată cu unt hrănit cu iarbă. Masa de pranz: Varza de spaghete cu chiftelute de curcan.

Cină: Burger de bacon deasupra unui pat de legume amestecate și legume fără amidon. Gustări aprobate Există multe gustări gustoase, hrănitoare, pe care să le bucurați de dieta sălbatică.