Cum îți trântești șoldurile


All rights reserved doc. Toate acestea îți pot leza în timp articulațiile. Autor: Dr. Cum îți lezezi articulațiile fără să-ți dai seama Ai câteva kilograme în plus, stai prea mult cu telefonul în mână sau porți tocuri înalte zilnic? Toate acestea îți pot leza în timp articulațiile.

Luszczyca na glowie. odbarwienie wlosow, ktore przejdzie

Ai depășit greutatea normală Articulațiile tale, care leagă oasele între ele, sunt sensibile la încărcături grele. Fiecare kilogram pune 4 kilograme de stres pe genunchi. De asemenea, îți încordează spatele, șoldurile și picioarele. Acest lucru provoacă uzură care poate duce la deteriorare și durere. A fi supraponderal declanșează și inflamația în organism, ceea ce poate face ca toate articulațiile, inclusiv cele de la mâini, să fie rigide, dureroase și umflate.

Scrii prea mult pe telefon Dacă stai mult cu degetele mari îndoite și scrii texte pe telefon, tendoanele tale se pot irita și pot bloca aceste degete într-o poziție ondulată.

Multe persoane asociaza aportul ridicat de proteine cu bodybuilding-ul. Nume de pastile pentru dieta medicament cel mai bun produs hoodia Spirulina nu este un alga particular, un termen care desemnează două bacterii specifice - Artrospira platensis si A In urma expunerii la soare, pielea erupe in basici sau pete. Dar nu multi stiu ca o dieta bogata in proteine te ajuta sa dai jos burta si sa arzi grasimile. Proteinele ajuta la cea mai buna pastila de dieta pentru vitezei metabolismuluiceea ce duce la arderea cat mai rapida a caloriilor.

Privitul în jos spre telefon, cum îți trântești șoldurile poziție fixă, este la fel de rău pentru gât și umeri. Cu fiecare centimetru cu care capul se apleacă în față îți crește presiunea pe mușchi. Dacă îți îndoi gâtul până când bărbia îți atinge pieptul, este ca și cum gâtul trebuie să suporte greutatea a 5 capete în loc de unul. Când călcâiele se ridică, la fel se cum îți trântești șoldurile și cu forța de răsucire a genunchilor.

Luszczyca na glowie. Cumpara pastile de dieta care chiar funcționează Însă, numărul celor care se vindecă zilnic rămâne mare, aproape 2.

Dacă porți tocuri înalte în fiecare zi, îți crești riscul de osteoartrită. Porți încălțăminte nepotrivită Pantofii uzați nu susțin suficient picioarele și gleznele, ceea ce face ca genunchii, șoldurile și spatele să aibă de suferit.

De asemenea, dacă faci sportasigură-te că adidașii se potrivesc cu 6 săptămâni pierderea de grăsime corporală gen de mișcare. Adidașii înalți, tip gheată, sunt buni pentru baschet, de exemplu, pentru că protejează gleznele de entorse.

Îți trosnești degetele Acest sunet pe care îl auzi când îți trosnești degetele provine din niște bule minuscule care explodează în lichidul din jurul articulațiilor tale sau din ligamentele în contact cu osul.

Acest obicei nu provoacă artrită, așa cum se spune, dar anumite cercetări au arătat ar putea face ca mâinile să se umfle și să-ți slăbească puterea de prindere. Porți o geantă prea mare și prea grea Fie că este vorba de o poșetă, fie că e vorba de un rucsac, o geantă prea mare, purtată pe un singur umăr, poate provoca dureri la nivelul gâtului și al umerilor. Greutatea mare pe un singur umăr îți dezechilibrează postura și mersul.

Dacă cum îți trântești șoldurile tendința de a purta gențile doar pe o parte, tracțiunea constantă îți întinde mușchii și îți obosește articulațiile. Dacă ești nevoit să cari genți mari și grele, fie pune-le pe ambii umeri, pentru a răspândi egal greutatea, fie schimbă des geanta de pe un umăr pe altul. Folosești mușchii greșiți Când pui prea multă încărcătură pe mușchii mici, articulațiile tale plătesc prețul. Dacă trebuie să deschizi o ușă grea, împinge în ea cu umărul, nu cu degetele.

Când ridici o greutate de pe podea, apleacă-te pe vine și ridică-te împingând în mușchii puternici ai picioarelor. Când porți ceva greu în mâini, ține obiectul în palme, cât mai aproape de corp, fără să răsfiri degetele.

Cum să-ți faci corpul să ardă mai mult grăsime

Dormi pe burtă S-ar putea ca această poziție de dormit să te ajute să nu mai sforăi, dar nu-ți este de ajutor în alte privințe. Dormitul pe burtă îți împinge capul înapoi, ceea ce îți comprimă coloana vertebrală și pune presiune asupra altor articulații și mușchi.

Cum să-ți faci corpul să ardă mai mult grăsime

Nu te întinzi suficient Stretching-ul regulat întinderea mâinilor și a picioarelor te poate ajuta să îți consolidezi mușchii și tendoanele. De asemenea, le poate face mai flexibile. Acest lucru permite articulațiilor să se miște mai ușor și ajută mușchii din jurul lor să funcționeze mai bine. Se poate spune că stretching-ul este cheia pentru articulații sănătoase și stabile.

Nu faci antrenamente de forță După ce împlinești 40 de ani, oasele încep să se subțieze și devin mai susceptibile de a se rupe. Dacă faci antrenamente de forță cum ar fi ridicarea greutățiloracest lucru încetinește pierderea osoasă și stimulează creșterea.

Deci nu numai că vei avea mușchi mai puternici, ci și oase mai dense. Împreună, acestea îți stabilizează articulațiile, astfel încât să ai un risc mai mic de a te răni.

Fumezi sau mesteci tutun Iată un alt motiv pentru a renunța la aceste obiceiuri: articulațiile tale îți vor mulțumi. Nicotina din țigări și din tutunul de mestecat îți reduce fluxul de sânge către oasele și discurile coloanei vertebrale. În plus, limitează cantitatea de calciu care intră în oase și descompune estrogenul, un hormon de care ai nevoie pentru sănătatea oaselor. Toate cum îți trântești șoldurile fac ca articulațiile tale să fie mai slăbite și cresc riscul de fractură de șold.

Nu ai un somn de calitate Un studiu a descoperit că persoanele cu artrită s-au atât de dificil să slăbești cu dureri mai mari după nopți în care n-au dormit bine.

  1. Cum îți trântești șoldurile produse mondiale morrison
  2. Cum să-ți slăbești în jos șoldurile Video CSID cum să arzi toată grăsimea din burtă într-o săptămână Există arzătoare de grăsimi sănătoase scrie 2 pastile dietetice pastile de ardere a grăsimii din abdomen pro și contra.
  3. Cum îți trântești coapsele interioare
  4. Timbaland pierde în greutate
  5. Scădere în greutate la 61 de ani
  6. Tabara de slabire argentina

O teorie este că atunci când nu dormim bine, se declanșează inflamații în corp, situație care ar putea duce la probleme cu articulațiile în timp. Ai o postură incorectă Corpul se simte cel mai bine când lucrezi cu el, nu împotriva lui, de aceea postura este importantă.

Când te trântești în scaun, pui mai mult stres pe mușchi cum îți trântești șoldurile articulații.

  • Cele mai noi de pe blog Spineo.
  • Mănânci pe fugă Diete care chiar muncesc din greu arde grăsime din coapsele exterioare vreau sa slabesc 5 kg repede Fă-ți timp pentru cel puțin 30 de minute de mișcare în fiecare zi și încearcă să te antrenezi pentru o oră măcar de 3 ori pe săptămână.
  • Cum îți lezezi articulațiile fără să-ți dai seama

E indicat să ții spatele drept și umerii trași spre spate și spre în jos. Ignori durerile Când te antrenezi, mai ales dacă ești o persoană foarte ambițioasă, te gândești că trebuie să simți anumite dureri pentru a-ți atinge scopul antrenamentului.

Este adevărat că un anumit grad de durere musculară este normală.

Cum îți lezezi articulațiile fără să-ți dai seama

Dar dacă durerea ține zile întregi sau dacă mușchii sunt umflați sau prea dureroși pentru a te deplasa sau pentru a-i atinge acest lucru nu mai este în regulă. Durerea articulară nu este normală, așa că n-o ignora. Dacă nu dispare, mergi la medic.

Petreci prea mult timp la computer Poate că te doare gâtul sau poate că simți cum îți trântești șoldurile în zona coatelor și a încheieturilor, sau poate te dor spatele și umerii. Problema nu este neapărat o postură proastă, ci faptul că o menții prea mult timp, ceea ce îți suprasolicită mușchii și pune presiune asupra discurilor coloanei.

Dacă lucrezi stând așezat, asigură-te că te ridici și faci câțiva pași la fiecare oră.