Scrieți-vă pe pierderea în greutate


16 moduri de a vă motiva pentru a pierde în greutate

Partea a 2-a Prindere cu placa În acest articol: Evaluarea motivelor de blocare Îmbinarea bordului15 Referințe Ați încercat deja totul Ați jucat sport, ați fost atent la dieta dvs. Ce frustrare! Este perfect normal să rămâi blocat în aceeași etapă câteva zile sau săptămâni, iar acest lucru se întâmplă la majoritatea oamenilor care urmează o dietă.

Gândiți-vă ce vă poate bloca la un anumit platou și apoi încercați următoarele sfaturi pentru a vă atinge obiectivul. Majoritatea oamenilor pierd foarte repede în greutate în primele săptămâni ale unei noi diete.

Este parțial o pereche de masă de grăsime, dar este mai ales o pierdere de apă.

ajutoarele te ajută să slăbești cum arzi grăsimea înapoi

După ce corpul tău a eliminat excesul de apă, este normal ca pierderea în greutate să încetinească semnificativ. Poate că platoul la care te-ai gândit să ajungi nu este unul în realitate! Scrieți-vă caloriile pe care le ingerati.

Calculul ratei individuale a BZHU

Este posibil să fi fost foarte harnic când ați început să numărați calorii sau poate ați reușit inițial să slăbiți fără să acordați o atenție deosebită la ceea ce mâncați. În orice caz, este posibil să consumi mai multe calorii decât crezi și ar trebui să fii foarte atent la ceea ce mănânci păstrând un jurnal alimentar sau folosind un contor de calorii pe care îl vei găsi gratuit. Acest lucru vă va permite să identificați exact cât de multe calorii consumă și când le consumi.

După ce veți avea o idee bună despre ceea ce consumați, veți putea începe să identificați ceea ce cauzează problema și să faceți modificările necesare.

De ce cântarul vă arată un număr mai mare și nu este vorba de grăsime

Dacă ați fost foarte activ, este posibil și să nu ați consumat suficiente calorii. Când joci sport, corpul tău are nevoie de mai multă hrană. Dacă vă restricționați prea mult gândind că pierdeți în greutate mai repede, corpul dvs. Reevaluați-vă nevoile de calorii. Pe măsură ce corpul tău pierde în greutate, acesta va arde mai puține calorii și va trebui să mănânci din ce în ce mai puțin pentru a menține deficitul de calorii necesar pentru pierderea în greutate.

Dacă nu ați făcut-o încă, introduceți greutatea și nivelul de activitate într-un contor de calorii pentru a fi la curent cu nevoile dvs.

pierde triatlon gras pierdere în greutate ramipril

Majoritatea experților consideră că deficitul de calorii necesar este de de calorii pe zi pentru a pierde în greutate treptat și durabil. Dacă contorul vă spune că aveți nevoie de de calorii pe zi, ar trebui să încercați să consumați aproximativ scrieți-vă pe pierderea în greutate calorii pe zi pentru a pierde g pe săptămână.

Gândiți-vă la programul dvs.

atât de dificil să slăbești pierdeți grăsime din șolduri

Fă exerciții în mod regulat? Faceți aceleași exerciții în fiecare zi? Faci culturism? Țineți cont de numerele afișate de contorul de calorii al elipticului pentru a ști cât cheltuiți?

Gândiți-vă la diferite moduri de a vă schimba sau de a vă îmbunătăți rutina de exerciții fizice. În cele din urmă, ar trebui să știți că contorul de calorii pe mașinile sport nu sunt întotdeauna fiabile.

  • Sfaturi de sănătate desi pierdere în greutate
  • Andra Popescu: Cum am slăbit de la 89 la 63 kg în doar 31 zile
  • Dieta lui Tatiana Malakhova: cum să te opui supraalimentării | Competent despre sănătate pe iLive

Dacă ați folosit aceste tejghele pentru a vă număra caloriile, este posibil să vă pierdeți. Mașinile eliptice sunt mașinile care sunt cel mai probabil să supraestimeze numărul de calorii arse. Rețineți durata antrenamentelor și intensitatea acestora și folosiți doar contoarele online pentru a vă face o idee mai bună despre cantitatea de calorii pe care le ardeți de fapt.

Corpul tău se poate obișnui cu exercițiile pe care le faci dacă nu îți schimbi rutina din când în când. Dacă încercați ceva nou, puteți lucra diferiți mușchi și puteți arde calorii diferit, provocând pierderi în greutate.

jurnalul meu în greutate de ce arzătoarele de grăsime te fac fierbinte

Căutați alte variabile decât numerele afișate de scara dvs. Greutatea ta s-ar putea să nu se miște, dar pot exista și alte dovezi că corpul tău se schimbă în bine. Hainele tale arată mai bine?

  1. Cum să slăbești pur și simplu acasă
  2. Scădere normală în greutate la nou-născuți
  3. Scădere în greutate vietnam

Ți-au luat brațele în volum? Dacă dezvolți noi mușchi, vei pierde în greutate chiar dacă greutatea ta nu se schimbă.

Ultima examinare: Avem linii directoare de aprovizionare stricte și legătura numai cu site-uri cu reputație media, instituții de cercetare academică și, ori de câte ori este posibil, studii medicale revizuite de experți. Rețineți că numerele din paranteze [1], [2], etc. Dieta lui Tatiana Malakhova implică înlocuirea unor produse nocive pentru sănătate cu alte produse benefice organismului.

Și mai bine, acești mușchi noi vă vor permite să ardeți mai multe calorii decât grăsimea corpului, iar greutatea dvs. Nu te cântări prea mult. Greutatea fluctuează scrieți-vă pe pierderea în greutate cauza unui număr mare de factori. Te poate confunda. Cântărește-ne o dată pe săptămână este mai mult decât suficient. Încercați să vă cântăriți în aceeași zi, la aceeași oră în fiecare săptămână.

Aveți răbdare și nu uitați că nu toate tăvile sunt la fel. Dacă înregistrați progrese în alte domenii, este posibil să fie nevoie să așteptați încă o săptămână pentru a vă vedea din nou scăderea greutății.

Consultați-vă cu medicul dumneavoastră. Dacă ați analizat toate posibilitățile și dacă scrieți-vă pe pierderea în greutate încercat totul fără succes, faceți o programare la medic. Poate avea și alte idei și poate solicita și un test de sânge pentru a vedea dacă nu aveți un dezechilibru hormonal.

Este posibil să suferiți de o boală nediagnosticată, cum ar fi boala tiroidă, rezistența la insulină sau sindromul Stein-Leventhal care vă împiedică să pierdeți în greutate. Partea a 2-a Prindere cu placa Modificați-vă ședințele de exerciții.

Când repetați aceleași exerciții, corpul dvs. Variază puțin exercițiile și probabil vei vedea îmbunătățiri. Adăugați împărțire în programul dvs. Încercați o nouă clasă sau activitate de fitness. Există sute de videoclipuri gratuite de fitness disponibile pe YouTube și pe alte site-uri.

Ați putea încerca un nou tip de antrenament în fiecare zi! Angajați un antrenor personal de sport pentru a obține idei noi și creați un program de antrenament care vă va optimiza pierderea în greutate.

Faceți ceva antrenament pentru greutate. Câștigând masa musculară, veți crește numărul de calorii arse zilnic și veți pierde în greutate mai ușor.

Adăugați antrenament de forță pentru și mai multe rezultate. Pentru antrenament în greutate, nu este nevoie să luați un membru scump într-o sală de sport. Puteți începe cu gantere mici și ieftine.

Nutriție și dietă

Pentru a evita să câștigați prea multă masă musculară, faceți multe repetări cu gantere mici. De multe ori femeile le este frică să ridice greutățile, deoarece le este frică să nu ia prea mult volum, dar acest lucru nu se va întâmpla decât dacă lucrează exclusiv în acest scop. Femeile vor câștiga masa musculară prin ridicarea ganterelor, dar, scrieți-vă pe pierderea în greutate în vedere că au mult mai puțin testosteron decât bărbații, nu vor lua prea mult volum.

Pierderea rapidă și sănătoasă în greutate 🌶 - fără efect yo-yo

Există, de asemenea, exerciții excelente de culturism care nu necesită echipament! Acestea includ realizarea de împingători, ghemuțe, urcarea scărilor și multe altele. Schimbă-ți obiceiurile alimentare. Este ușor scrieți-vă pe pierderea în greutate faceți obiceiul de a mânca aceleași alimente zi de zi, dar acest lucru poate provoca plictiseală și supraalimentare, iar corpul dvs. Variația regimului alimentar poate fi pasul necesar pentru a pierde din nou în greutate.

Încercați să adăugați alimente noi în rutina dvs. Schimbați ora de mâncare. Încercați să faceți micul dejun scrieți-vă pe pierderea în greutate mai importantă masă a zilei, sau în loc să mâncați trei mese mari, încercați să le împărțiți în mai multe mese mai mici.

cum să mănânci ca să slăbești arde cu 3x mai multe grăsimi

Mâncând pe tot parcursul zilei, îți vei menține metabolismul activ. Schimbă-ți bucatele. În loc să vă serviți salata pe o farfurie mică și să vă mâncați felul principal pe o farfurie mare, faceți invers. Cum să slăbești pe perioadă să mâncați ceva care conține cazeină înainte de a merge la culcare cum ar fi brânza de casă.

Am încercat și eu Cafeaua Verde, iar acum vă pot spune un singur lucru- mi-ati salvat familia, căsnicia! Andra, sunteți o femeie minunata! Soțul meu mă privește cu alți ochi, mă vede ca pe o femeie adevărată, iar eu mă simt mult mai încrezută în forțele mele proprii și desigur-mai ușoară!

Corpul tău va dura mult timp pentru a digera acest tip de proteine, iar metabolismul tău va funcționa chiar și în timp ce dormi. Mănâncă mai multe proteine.

Account Options

Pierderea în greutate scrieți-vă pe pierderea în greutate întotdeauna un deficit de calorii, indiferent de tipul de calorii pe care le consumi. Mănâncă un mic dejun mai mare. Dacă sunteți obișnuit să săriți micul dejun sau să luați un mic dejun ușor, schimbați-vă obiceiurile. Consumul mai multor calorii dimineața vă poate ajuta să pierdeți mai mult în greutate.

1. Determinați de ce doriți să pierdeți în greutate

Începeți-vă ziua cu ouă stropite sau un shake proteic. Nu săriți niciodată micul dejun, nu este nimic mai rău. Dormi mai mult. Dacă nu dormi suficient, corpul tău va plăti prețul.