Pierdere în greutate câștigă, Pierderea in greutate din stres - cum sa prevenim si sa mentinem sanatatea?


Aproximativ două treimi dintre persoanele din SUA sunt fie supraponderale, fie obeze 1. Cu toate acestea, există și multe persoane cu problema opusă de a fi prea slabi 2.

Acesta este un motiv de îngrijorare, întrucât a fi subponderal poate fi la fel de rău pentru sănătatea ta ca și obezitatea. În plus, multe persoane care nu sunt subponderale din punct de vedere clinic vor încă să câștige o parte din mușchi.

Indiferent dacă sunteți sub greutate din punct de vedere clinic sau pur și simplu luptați pentru a câștiga greutate musculară, principiile principale sunt aceleași.

De ce încet și constant câștigă cursa de pierdere în greutate

Acest articol prezintă o strategie simplă pentru a câștiga rapid în greutate - modul sănătos. Ce înseamnă într-adevăr underweight? Fiind subponderal este definit ca având un indice de masă corporală IMC sub 18,5.

Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală

Se estimează că acesta este mai mic decât masa corporală necesară pentru a menține o sănătate optimă. În schimb, peste 25 sunt considerați supraponderali și peste 30 sunt considerați obezi. Utilizare acest calculator pentru a vedea unde vă încadrați pe scara IMC se deschide într-o nouă filă.

Pierdere în greutate câștigă toate acestea, rețineți că există multe probleme cu scara IMC, care privește doar greutatea și înălțimea. Nu ține cont de masa musculară.

Abordarea moderată

Unele persoane sunt în mod natural foarte slabe, dar încă sănătoase. A fi sub greutate conform acestei scări nu înseamnă neapărat că aveți o problemă de sănătate. A fi pierdere în greutate câștigă este de aproximativ ori mai frecventă în rândul fetelor și femeilor, în comparație cu bărbații.

Este mult mai comun la femei și fete. Care sunt consecințele asupra sănătății de a fi subponderal? Obezitatea este în prezent una dintre cele mai mari probleme de sănătate din lume. Cu toate acestea, a fi subponderal poate fi la fel de rău pentru sănătatea ta.

Informații utile

Un alt studiu a descoperit un risc crescut de moarte precoce la bărbații subponderali, dar nu și la femei, sugerând că a fi subponderal poate fi mai grav pentru bărbați 4. Să fii subponderal îți poate afecta funcția imunitară, poate crește riscul de infecții, poate pierdere în greutate câștigă la osteoporoză și fracturi și poate cauza probleme de fertilitate 5, 6, 7. Mai mult decât atât, persoanele subponderale sunt mult mai susceptibile de a suferi sarcopenie pierderea musculară legată de vârstă și pot prezenta un risc mai mare de demență 8, 9.

Persoanele subponderale sunt expuse riscului de osteoporoză, infecții, probleme de fertilitate și moarte timpurie. Câteva lucruri pot cauza ca cineva să devină subponderal Există mai multe afecțiuni medicale care pot provoca pierderi în greutate nesănătoase, inclusiv: Tulburari de alimentatie: Aceasta include anorexia nervoasă, o tulburare mentală gravă.

Probleme cu tiroida: Având o tiroidă hiperactivă hipertiroidism poate stimula metabolismul și poate cauza pierderi în greutate nesănătoase. Boala celiaca: Cea mai severă formă de intoleranță la gluten. Majoritatea persoanelor cu boală celiacă nu știu că le au Diabet: Dacă aveți diabet necontrolat în principal tipul 1 poate duce la pierderea în greutate severă.

Cancer: Tumorile canceroase adesea ard cantități mari de calorii și pot determina pe cineva să piardă multă greutate. Dacă sunteți subponderal, poate doriți să vă adresați unui medic care să excludă orice afecțiuni medicale grave.

Acest lucru este deosebit de important dacă ai început să pierzi cantități mari de greutate fără să încerci nici măcar. Dacă sunteți subponderal, consultați un medic care să excludă o problemă gravă de sănătate. Cum să câștigi în greutate calea sănătoasă Dacă doriți să creșteți în greutate, este foarte important să o faceți bine. Binging-ul pe sifon și gogoși te poate ajuta să crești în greutate, dar îți poate distruge sănătatea în același timp.

Navigare principală

Dacă sunteți subponderali, doriți să obțineți o cantitate echilibrată de masă musculară și grăsime subcutanată, mai degrabă decât o mulțime de grăsimi nesănătoase din burtă. Există o mulțime de oameni cu pierdere în greutate câștigă normală care suferă de diabet de tip 2, boli de inimă și alte probleme de sănătate adesea asociate cu obezitatea Prin urmare, este absolut cdcgov pierdere in greutate să mănânci alimente sănătoase și să trăiești un stil de viață general sănătos.

Capitolul următor analizează mai multe modalități eficiente de a câștiga în greutate rapid, fără a vă distruge sănătatea în același timp. Mănâncă mai multe calorii decât arde corpul tău Cel mai important lucru pe care îl puteți face pentru a câștiga în greutate este să creați un surplus de calorii, ceea ce înseamnă că mâncați mai multe calorii decât are nevoie de corpul vostru. Puteți determina nevoile dvs. Dacă doriți să câștigați în greutate încet și constant, pierdere în greutate câștigă cu de calorii mai mult decât ardeți în fiecare zi, conform calculatorului.

Dacă doriți să creșteți rapid în greutate, vizați aproximativ Rețineți că calculatoarele de calorii furnizează doar estimări. Nevoile dvs. Nu trebuie să numărați caloriile pentru tot restul vieții, dar vă ajută să faceți acest lucru în managementul pierderii în greutate nhs zile sau săptămâni pentru a înțelege cât de multe calorii mâncați.

Pierderea in greutate din stres - cum sa prevenim si sa mentinem sanatatea?

Există multe instrumente grozave pentru a vă ajuta. Obțineți — de calorii pe zi peste nivelul de întreținere pentru creșterea în greutate lentă sau Mănâncă o mulțime de proteine Cel mai important nutrient pentru câștigarea în greutate sănătos este proteina. Cu toate acestea, rețineți că proteina este o sabie cu două pierdere în greutate câștigă.

De asemenea, se umple foarte mult, ceea ce vă poate reduce foamea și pofta de mâncare în mod semnificativ, ceea ce face mai dificil să obțineți suficiente calorii 13, Puteți chiar depăși acest lucru dacă aportul caloric este foarte mare.

Cum să câștigi greutate rapid și în siguranță

Mâncarea suficientă proteină este necesară pentru a câștiga greutate musculară în loc de grăsime. Completează mai multe carbohidrați și grăsimi și mănâncă cel puțin 3 ori pe zi Mulți oameni încearcă să restricționeze fie carbohidrați, fie grăsimi atunci când încearcă să slăbească. Aceasta este o idee proastă dacă obiectivul tău este să crești în greutate, deoarece va face mai dificil să obțineți suficiente calorii. Mâncați o mulțime de alimente bogate în carbohidrați și cu conținut ridicat de grăsimi, dacă creșterea în greutate este o prioritate pentru dvs.

Cel mai bine este să mâncați o mulțime de pierdere în greutate câștigă, grăsimi și carbohidrați la fiecare masă. De asemenea, este o idee proastă să faceți post intermitent.

pierdere în greutate câștigă

Acest lucru este util pentru pierderea în greutate și îmbunătățirea sănătății, dar poate face mult mai greu să mănânci suficiente calorii pentru a stridii pentru pierderea in greutate în greutate. Asigurați-vă că mâncați cel puțin trei mese pe zi și încercați să adăugați gustări cu energie densă, ori de câte ori este posibil. Mâncați alimente cu consum energetic și sosuri, condimente și condimente Din nou, este foarte important să consumăm în mare parte alimente întregi, cu un singur ingredient.

Problema este că aceste alimente tind să fie mai multe umpluturi decât alimentele procesate, ceea ce face mai greu să obțină suficiente calorii.

Folosind multe condimente, sosuri și condimente vă poate ajuta.

Nu este nevoie să treceți peste bord în încercarea dvs.

Cu cât este mai gustoasă mâncarea ta, cu atât este mai ușor să mănânci mult din ea. De asemenea, încercați să subliniați cât mai mult alimentele bogate în energie.

pierdere în greutate câștigă

Acestea sunt alimente care conțin multe calorii în raport cu greutatea lor. Iată câteva alimente bogate în energie, care sunt perfecte pentru creșterea în greutate: Nuci: Migdale, nuci, nuci de macadamie, alune etc.

Mai multe despre procesul chimic al stresului

Fructe uscate: Stafide, curmale, prune și altele. Lactate bogate în grăsimi: Lapte integral, iaurt complet gras, brânză, smântână.

pierdere în greutate câștigă

Grăsimi și uleiuri: Ulei de măsline extravirgin și avocado. Carne: Pui, vită, carne de porc, miel etc. Alegeți tăieturile mai grase.

pierdere în greutate câștigă

Ciocolată neagră, avocado, unt de arahide, lapte de nucă de cocos, granola, mixuri de traseu. Multe dintre aceste alimente sunt foarte pline și, uneori, este posibil să fie nevoie să te forțezi să continui să mănânci, chiar dacă te simți plin. Poate fi o idee bună să evitați consumul unei tone de legume dacă creșterea în greutate este o prioritate pentru dvs.

pierdere în greutate câștigă