Transport și plată

MODALITĂȚILE DE PLATĂ PENTRU COMENZILE PLASATE ONLINE

Singura metodă de plată disponibilă este plata online (tranzacție online/direct pe site), folosind un card bancar Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, prin sistemul securizat oferit de procesatorul de plăți STRIPE.

CUM FUNCȚIONEAZĂ SISTEMUL DE PLĂȚI ONLINE

  • Introducerea datelor cardului: după revizuirea finală a comenzii trebuie să completați detaliile cardului dumneavoastră (fară spații între cifre).

Sistemul de plată oferit de partenerul stripe.com funcționează prin autorizare și încasare. În momentul în care ați plasat o comanda pe site-ul nostru, contravaloarea acesteia a fost blocată în contul dumneavoastră. Conform reglementărilor Visa și Mastercard în cazul comenzilor cu livrare la domiciliu încasarea sumei aferente comenzii se face în momentul în care expediem comanda către dumneavoastră (moment în care produsele părăsesc depozitul, existând o dovadă a predării acestora serviciului de curierat în vederea expedierii către client), banii fiind transferați din contul dumneavoastră în contul azon.ro.

Pentru mai multe detalii și informații privind sistemul securizat de plată online, vă recomandăm să accesați pagina partenerului nostru stripe.com.

Comanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client și rămâne valabilă pentru achitare 24 de ore. Plata se poate relua din istoricul comenzii, de la informații facturare. Dacă plata nu este finalizată în cele 24 de ore, comanda devine inactivă și trebuie să adaugați din nou produsele în coș și să reluati pașii de plasare.

CUM ANULEZ COMANDA

Pentru anularea comenzilor achitate va rugam sa ne contactati la comenzi@azon.ro și sa specificați numărul comenzii.

Pentru înregistrarea acestei cereri, aveți disponibil în contul de client, la secțiunea Comenzi, în istoricul comenzii.

Comenzile cu plata nefinalizată expiră în 24 de ore de la înregistare și nu vor fi reactivate.

LIVRAREA ÎN UNIUNEA EUROPEANĂ

Livrarea internațională este momentan indisponibilă.

LIVRAREA ÎN ROMÂNIA

În funcţie de zona de livrare și greutatea coletului, transportul este GRATUIT la toate produsele si poate dura intre 4-12 zile lucratoare.

Firme curierat : GLS, DPD

Intervalul orar de livrare este 09:00 – 17:00 iar sâmbătă și duminică nu se livreaza.

Atenție! În cazul livrărilor la nivel național, firma de curierat încearcă livrarea coletului de două ori, ulterior acestor încercări, dacă livrarea coletului nu a fost posibilă, clientul este înștiințat că trebuie să ridice coletul de la depozitul destinatar.

Atenție! Pentru a putea oferi livrare de tip GRATUITĂ in cazul unor produse furnizorul este cel care se va ocupa de expedierea comenzii. Expeditorul fiind entitatea juridica a furnizorul specificat pe pagina fiecarui produs.

Verificare statusului unei comenzi se poate face pe pagina Tracking comandă introducand numarul comenzi si email-ul de pe care a fost facuta comanda.

DISPOZIȚII FINALE

Comenzile (ridicare/livrare) înregistrate pe site-ul azon.ro nu pot fi cumulate sau modificate (adăugare/eliminare produs, modificare metodă de livrare, date de facturare, etc.), iar clientul este informat de acest aspect pe parcursul formularului de comandă, atât în coșul de cumpărături cât și în pagina de revizuire a comenzii, înainte de a efectua plata. Vă recomandăm să verificați cu atenție conținutul coșului și datele introduse, înainte de a înregistra comanda.

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies
Politica cookies
Selectează câmpurile care să fie arătate.Celelalte vor fi ascunse. Drag and drop pentru a rearanja
  • Imagine
  • SKU
  • Rating
  • Preț
  • Stoc
  • Disponibilitate
  • Adaugă în coș
  • Descriere
  • Descriere
  • Greutate
  • Dimensiuni
  • Informatii suplimentare
  • Atribute
  • Atribute custom
  • Câmpuri custom
Click în afară să ascunzi bară de comparat
Compară
Compară ×
Let's Compare! Continue cumparaturile